Hij heeft gelijkquote:
Of een vechter écht beter is kun je pas zeggen als hij rondenlang domineert. Dat is in beide gevechten niet het geval geweest omdat het al eindigde in de tweede ronde maar we hebben Weidman wel vier ronden zien winnen. In die gevechten ging bij Andy twee keer het licht uit en hij brak zijn been.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:16 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Weidman in deze twee gevechten bewezen heeft beter te zijn dan Silva?
 quote:St. Pierre is laying at least partial blame at the feet of the UFC for refusing to support him in his efforts to "clean up the sport" through more stringent drug testing.
"It bothered me a lot," St. Pierre says in an article at RDS.ca. "It's one of the reasons why I stopped." St. Pierre continued, "Not really to serve them a lesson, because it penalizes me too. But I wanted to do something for the sport that I love. I see the direction in which it goes and I think it makes no sense. This is stupid."
 quote:"This is a relatively new sport. There's one organization that has a monopoly, so the fighters don't have much power. They can't really talk because if one says what he thinks, he will get punished."
"If we want the sport to be accepted worldwide, like baseball, hockey, football, soccer, I believe [drug testing] is the thing to do. I think it's just a matter of time before it happens, it's just that I tried to make it happen now. Maybe they didn't like the idea because if I did it now, it would lead to others doing it and maybe that's not something they wanted to happen."
"It disappointed me. You know that there are things I can't say. I'm holding back. I'm a public person."
quote:"It was extremely disappointing to hear Georges make those comments because I don't think any organization has embraced drug testing as we have," Fertitta said. "We have not only agreed to pay when the commission has said it wants to do enhanced testing, we've encouraged it. We have no problem with testing. When we serve as the commission [in areas out of the country where there is no commission], we test everyone on the card so we are thorough and there can be no claims of bias.
"Whatever a commission would want us to do in terms of testing, we would embrace it. We'll do as many as they want. I think perhaps Georges' people didn't communicate to him in detail everything we'd do as they tried to arrange the testing for the fight with him and Johny."
Ik heb het over Dan Henderson vs. Vitor Belfort. Hendo zat maandag ook in de uitzending.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:32 schreef thewallsareshifting het volgende:
Henderson was wel sportief na z'n loss tegen Pettis volgens mij.
And so it begins.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef Hooidraad het volgende:
In ander nieuws:
Georges St. Pierre says the UFC not backing him on cleaning up PED use is one of the reasons he stepped away
[..]

Retired champ Georges St-Pierre calls UFC a monopoly
[..]

Lorenzo Fertitta 'extremely disappointed' to hear Georges St-Pierre's comments
[..]
Voor mij is het nu al afgedaan en kán Weidman het niet eens meer bewijzen dat hij beter is en dat is jammer. Ik zie Silva namelijk niet meer terug komen zoals hij was. Daarom was ik ook extreem teleurgesteld in het laatste gevecht. Als Weidman hem opnieuw, zonder de clowning, KO had geslagen of gesubmit had Weidman van mij alle credits gekregen... maar door dit freak-accident kan je nooit zeggen of Weidman werkelijk beter is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Of een vechter écht beter is kun je pas zeggen als hij rondenlang domineert. Dat is in beide gevechten niet het geval geweest omdat het al eindigde in de tweede ronde maar we hebben Weidman wel vier ronden zien winnen. In die gevechten ging bij Andy twee keer het licht uit en hij brak zijn been.
Zou kunnen dat Andy ronde 3, 4 en 5 had gewonnen maar kan net zo goed zijn dat het niet zo was geweest. Het is zaak voor een vechter dat hij het gevecht weet te beëindigen vóórdat de laatste bel gaat en dan heeft Weidman beide keren hoe dat ook voor elkaar gekregen. Andy is tegen wrestlers een slow starter maar je moet die trage start dan wel weten te overleven en dat lukte hem beide keren niet.
Ik denk dat vechters/atleten zeggen dat er die avond iemand anders stond zodat ze het verlies niet zo heftig mee hoeven te maken. Wanneer iemand anders in die kooi stond die avond, heb je zelf niet écht verloren. Hoe gek dat misschien ook klinkt. Voor sommige mensen is zo'n verlies net even te veel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Hooidraad het volgende:
Ariel Helwani zij het ook wel mooi bij The MMA Hour, vechters zoeken na hun verlies altijd naar excuses om zichzelf voor te houden dat ze beter kunnen, om de hoop niet te verliezen. In dezelfde uitzending zit daar een Josh Barnett die zich schaamt en dat niet The Warmaster in de kooi stond maar een heel ander persoon, en dat was hem nog niet eerder overkomen. Dat was de reden dat hij het gevecht verloor. Dan Henderson beweerde iets soortgelijks, hij deed iets wat hij normaal gesproken nooit zou doen en daardoor werd hij gepakt.
"Hij is gewoon beter." hoor je ze zelden zeggen.
Nee, vannacht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Kut was gisteren nou een event die meetelde voor de UP?
O mooiquote:
Dit wou ik namelijk ook doen, mee met Feno dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef Fenomeno het volgende:
Luke Rockhold - Costa Philippou
Lorenz Larkin - Brad Tavares
T.J. Dillashaw - Mike Easton
Yoel Romero - Derek Brunson
John Moraga - Dustin Ortiz
Cole Miller - Sam Sicilia
lefties ftw
En nu is het wachten op de volgende rant van Dana omdat iedereen zijn abonnement opzegt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:22 schreef Tazmaniac het volgende:
The dangers of using UFC's Fight Pass
Ook mijn picksquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef Fenomeno het volgende:
Luke Rockhold - Costa Philippou
Lorenz Larkin - Brad Tavares
T.J. Dillashaw - Mike Easton
Yoel Romero - Derek Brunson
John Moraga - Dustin Ortiz
Cole Miller - Sam Sicilia
lefties ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |