Ik vind het triest fanboy-gedrag, maargoed. In allebei de eerste rondes werd Silva dik gedomineerd... in de 2e ronde van de eerste partij leek hij nog terug te komen totdat hij begon met clownen en daardoor terecht verloor. Laat die derde fight maar komen idd, ben benieuwd of hij ooit nog terug zal komen. Ik hoop het wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Er zijn nog heel wat gasten die beweren dat Weidman beide keren mazzel heeft gehad en nog niet bewezen heeft dat hij beter is dan Silva
Ik zou nog wel een derde fight willen zien maar dan moet Andy zich eerst weer even opwerken.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Hooidraad het volgende:
- SCHOKKEND -
FOK!MMA-legende THEFXR heeft een weekban waardoor er voor komend event geen time table zal worden gepost.
Tevens is regerend TUP-kampioen Geo4kant op vakantie dus niemand zal aan streams kunnen komen.
Niemand zal dit event kunnen zien.
Voor de uitslagen verwijs ik u naar de krant van donderdag.
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoop niet dat onze casual zijn picks vergeet en daarom een smoes heeft als hij zijn belt niet retained!!
Een man een man, een woord een woord.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Beach het volgende:
Luke Rockhold - Costa Philippou
Lorenz Larkin - Brad Tavares
T.J. Dillashaw - Mike Easton
Yoel Romero - Derek Brunson
John Moraga - Dustin Ortiz
Cole Miller - Sam Sicilia
Ik ga meequote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Beach het volgende:
Luke Rockhold - Costa Philippou
Misschien is the message dat je met pensioen moetquote:"When I landed the kick I heard a loud noise, the sound of a bone breaking, and the pain was huge. And since I left the hospital, I can’t sleep," he said. "It’s really hard. I think about it, and I wondered why. ‘Why, my God, I had to go through all this?’ I wonder which message He’s trying to teach me at this moment."
very nice, denk niet dat Werdum voorbij Browne komt. Cain vs. Browne eind dit jaar...?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
Werdum-Browne, Tate-Carmouche Booked for UFC on Fox 11 in Orlando
twitter:MikeChiappetta twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 19:03:14I have confirmed the death of Cat Zingano's husband Mauricio. Few details, but working to round up more. Condolences to his family, friends. reageer retweet
twitter:MarceloRussio twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 19:05:33@MikeChiappetta He hunged himself in Denver. Confirmed by Cat's manager. Sad... reageer retweet
twitter:MikeChiappetta twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 19:32:02@ekc It's confirmed by the coroner's office. Really sad. 37 is so young. reageer retweet
Dus jij vindt dat Weidman in deze twee gevechten bewezen heeft beter te zijn dan Silva?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, ik heb die discussie al een paar keer op SB Nation gevoerd en elke thread over Silva en/of Weidman mondt daarin uit. Er zijn nog heel wat gasten die beweren dat Weidman beide keren mazzel heeft gehad en nog niet bewezen heeft dat hij beter is dan Silva
Ik vind het niet erg dat mensen twijfelen, heb al 2x lekker gecashed.. laat er maar een 3e komenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:16 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Weidman in deze twee gevechten bewezen heeft beter te zijn dan Silva?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen twijfelen, heb al 2x lekker gecashed.. laat er maar een 3e komen
Silva aint got shit on Weidman, zo simpel is het!
Heb ook nog een keer op MMAPlayground meegedaanquote:Luke Rockhold - Costa Philippou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |