abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134925868
Hoi mensen..Ehm, ik stel me hier meteen kwetsbaar op en vraag u zoveel mogelijk te beheersen om grappige of opzettelijk kwetsende antwoorden te geven. (normaal kun je echter wel dollen met me..)

Erg samengevat.. ik heb 12 jaar lang een zeer hechte relatie met een superlieve meid. iedere avond als we elkaar na werk weer zien wordt er eerst geknuffeld, delen alles en brengen al onze vrije tijd samen door en vinden het heerlijk.
Plots, als de donderslag bij heldere hemel zegt ze dat ze twijfels heeft. vanaf dat moment kan ik lullen als brugman maar het komt niet aan. na een dag besluit ze 'alleen verder te gaan'
Ja we hebben zware jaren gehad, ja ik ben ziek geweest(waar ik niet voor gekozen heb) en dat was zwaar voor haar.. wat ze even lijkt te vergeten dat ik vooral de eerste jaren ook veel 'werk'aan haar ontwikkeling had (onzekerheid, angst voor honden etc)

goed, 12 jaar lief en leed delen, ik houd meer van haar dan-wat me steeds meer te denken geeft- het leven zelf dus het gaat niet goed met me. 5 mnd opgenomen geweest etc.

Wat ik niet kan vatten/erg veel pijn doet, is de schaarse correspondentie over mail die we hadden,(nieuwjaar, verhjaardag, 'haar' fretje overleden, zakelijke dingen, vragen van mijn kant) van haar kant erg koud/kortaf/zakelijk was.
Alsof ik een vreemde ben en nooit wat voor haar heb betekendt. Dus dan heb je zoiets van; kom op! ik ben het..!!

3/4 jaar geleden kreeg ik een mail dat ze geen contact meer wilde, want het contact'was niet leuk meer'. alsof ze iedere confrontatie wat ze heeft gedaan wil negeren.
Haar plots kille/vreemde hoduing vind ik ronduit beangstigend.
Weet intussen van meer mannen dat vrouwen dat kunnen, maar heeft iemand hier een mogelijke verklaring voor?
pi_134925974
Tja... vrouwen :{
pi_134926108
Je relatie is al jaren geleden beëindigd als ik het goed begrijp?

Dan wordt het echt hoog tijd eens verder te gaan met je eigen leven en haar te vergeten
٩๏̯͡๏)۶
pi_134926149
Ik begrijp niet of het je verkering was of een gewone vriendin?
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:58:36 #5
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_134926449
Misschien was het voor haar al lang over en uit, maar zag jij het niet.
  PR/Manusje van alles dinsdag 31 december 2013 @ 15:00:05 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_134926500
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Je relatie is al jaren geleden beëindigd als ik het goed begrijp?

Dan wordt het echt hoog tijd eens verder te gaan met je eigen leven en haar te vergeten
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_134926633
Ze wil verder met haar leven
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:03:50 #8
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_134926639
Ze wilt door met haar leven ??
:{
zo goed..?
pi_134926720
Ze heeft geen behoefte meer aan contact, en omdat je de hints blijkbaar niet begreep werd ze wat directer. Dat hoeft niet te betekenen dat ze boos is op je, maar ze is gewoon uitgepraat.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:08:07 #10
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_134926820
Jullie hebben een periode samengedeeld, die is nu afgesloten en zij wil er definitief een punt achter zetten. Los van wat zakelijke dingen is contact dan ook niet meer nodig.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_134926895
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ze wil verder met haar leven
Dit. En dat zou je zelf ook moeten doen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:12:09 #12
152789 karr-1
pi_134927033
Waarom zou je nog perse goed contact moeten hebben na een relatiebreuk? Ik heb mijn ex voor het laatst gezien of gesproken in 2001 en heb geen enkele behoefte aan contact meer.
pi_134927266
Na een relatiebreuk heb je afstand nodig om jezelf weer op orde te krijgen, er overheen te komen en je voor te bereiden op de rest van je leven en een eventuele nieuwe partner. Waarschijnlijk is ze juist daarom afstandig geweest. Aangezien jij daar niet in mee ging en bleef 'plakken', heeft ze warschijnlijk het hele contact verbroken om de ruimte te krijgen en te geven om opnieuw te beginnen.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_134927691
Je kreeg 3 of 4 jaar geleden een mail van haar en nu open je er een topic over omdat je er mee zit?

Godsklere man; grow some balls. Slappe zak.

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134927770
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:27 schreef Geralt het volgende:
Je kreeg 3 of 4 jaar geleden een mail van haar en nu open je er een topic over omdat je er mee zit?

Godsklere man; grow some balls. Slappe zak.

:')
Ik denk 9 maanden geleden, driekwart jaar.

Verder, TS, je relatie is over. Zij wil je waarschijnlijk gewoon geen hoop geven en verder met haar leven. Dat is zonder jou. Hard maar waar.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:30:18 #16
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_134927804
Uitzonderingen daargelaten is het gewoon geen slim idee om vrienden te blijven met je ex of zelfs maar in contact te blijven. Het is jammer en soms verdrietig, maar dat boek is dicht. Voor je kijken, doorlopen.

Van facebook afgooien, nummer wissen en gewoon geen aandacht meer aan besteden. Dat werkt vaak het beste.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:35:07 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134928000
ze doet dit niet om jou te kwetsen, ze doet het om ook zelf verder te kunnen. Zie het als een geschenk dat ze de dunne touwtjes met je heeft doorgeknipt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134928134
Wellicht is ze ook geschrokken door t feit dat je opgenomen bent geweest nav de breuk met haar en wil ze zich niet mee laten trekken in de negativiteit waar jij nu kennelijk in zit?
compact en kleverig.
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:06:13 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134933717
Ze wil verder met haar leven en daar is geen plek meer in voor jou.
Het lijkt me verstandig als jij hetzelfde gaat doen.

Dit wil overigens niet zeggen dat ze niks om je heeft gegeven of zelfs niks meer om je geeft, maar blijven hangen in het verleden heeft ze blijkbaar geen zin in en ik denk dat ze ook een vermoeden heeft dat jij er zoveel moeite mee hebt en dat maakt contact houden ook niet makkelijker.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134934552
Ik heb het wel meer gezien, maar ik heb er geen verklaring voor. Sterkte ermee
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:59:29 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134935575
Hoi TS, ik denk dat ze gewoon liefst helemaal geen contact met je wil en dat ze eerst koud/afstandelijk deed. Toen je die hint niet begreep, zei ze het gewoon direct.

De reden hiervoor kan werkelijk van alles zijn: simpelweg proberen over je heen te komen, een nieuwe partner, ze kan zich in de laatste tijd van de relatie gerealiseerd hebben dat ze eigenlijk gewoon niet meer geconfronteerd wil worden met jouw problemen. Ze wil in ieder geval je vriend niet zijn nu de relatie voorbij is. Dus neem geen contact meer op, mocht je dat van plan zijn.
Resistance is futile.
pi_134975326
Bedankt voor de zinnige berichten, met andere kon ik niet zo veel mee. lezen is soms ingewikkeld.
12 jaar samenwonen, alles samen doen, ik ziek geweest, en dat was erg voor haar(..) en patsboem het is over.. er is nauwelijks contact geweest. nu ruim dus 1,5 jaar uit elkaar en wordt iedere dag misselijk van paniek wakker, houd meer van haar dan het leven zelf.
..had ook niet verwacht nu nog te leven.
Vraag me af wat ze er werkelijk van zou vinden als ik me voor haar ogen door m'n kop schiet..
Van een superlieve vrouw naar iemand die je niet meer wil is 1 ding, maar ze weet dat ik het erg pijnlijk vind als ze doet alsof ik er nooit ben geweest, een vreemde ben.toch kiest ze daarvoor..
terwijl ik alleen maar van haar heb gehouden, veel voor haar over had..

ik kan me niet voorstellen nog een andere vrouw in mijn armen te sluiten.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:08:44 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134975333
Dat klinkt niet echt gezond.
The love you take is equal to the love you make.
pi_134975363
En verklaart gelijk waarom ze zo doet...
compact en kleverig.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:14:34 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134975391
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:07 schreef ariej het volgende:
Bedankt voor de zinnige berichten, met andere kon ik niet zo veel mee. lezen is soms ingewikkeld.
12 jaar samenwonen, alles samen doen, ik ziek geweest, en dat was erg voor haar(..) en patsboem het is over.. er is nauwelijks contact geweest. nu ruim dus 1,5 jaar uit elkaar en wordt iedere dag misselijk van paniek wakker, houd meer van haar dan het leven zelf.
Vraag me af wat ze er werkelijk van zou vinden als ik me voor haar ogen door m'n kop schiet..
Van een superlieve vrouw naar iemand die je niet meer wil is 1 ding, maar ze weet dat ik het erg pijnlijk vind als ze doet alsof ik er nooit ben geweest, een vreemde ben.toch kiest ze daarvoor..

Dan wordt het tijd voor wat professionelere psychische hulp lijkt me. Je verwerkingsproces is kapot.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:15:15 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134975402
quote:
15s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:08 schreef Lienekien het volgende:
Dat klinkt niet echt gezond.
Dat, ik denk dat hij erg verstikkend is geweest in de relatie en zich totaal afhankelijk heeft gemaakt van haar.
pi_134975447
quote:

Erg éénzijdige berichtgeving (natuurlijk), maar na 12 lange jaren is dat op zich wel vreemd ja.

Tenzij er natuurlijk een reden voor is. En meestal is daar wel een reden voor.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_134975458
Je klinkt als mijn ex en dat is niet gezond. Ik had nadat het net uit was er heel veel moeite mee van hem los te komen, kreeg steeds medelijden als hij zich weer zo ellendig voelde en hield daarom het contact aan wat het voor ons beiden eigenlijk niet mogelijk maakte verder te gaan. Hij voelde zich slecht omdat het uit was, ik omdat ik me schuldig voelde. De enige manier was uiteindelijk vrij logisch: gewoon heel koud álle contact afkappen en me er niet meer me bezig houden. Dat was voor mij natuurlijk makkelijker dan voor hem, ik was tenslotte degene die het had uitgemaakt. Hij bleef echt ziekelijk contact met me zoeken, zei dezelfde soort dingen als jij (ik wil niet meer leven enz) en probeert het nu, 2 jaar later, nog steeds, al is het nu wel in veel mindere mate. Koud is dus mijn enige optie, want als ik er op inga ben ik 10 jaar later nog bezig en bovendien heb ik nu een andere relatie. Ik kan me zo voorstellen dat jouw ex zich ongeveer hetzelfde voelt. Het is nu al 1,5 jaar later, dus als je er zelf niet uitkomt zoek dan hulp (buiten Fok). Ik snap dat het heel erg moeilijk voor je is en hard, maar je zult toch zonder haar verder moeten.
For most of history, Anonymous was a woman.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:22:45 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134975480
Zoek professionele hulp. En snel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134975486
quote:

My man, dit is niet best. Zoek hulp, het is zonde van je leven om op deze voet verder te gaan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:53:55 #31
152789 karr-1
pi_134975924
quote:
4s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:22 schreef Copycat het volgende:
Dat !!
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:16:32 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134976295
quote:
Idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:17:53 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134976312
quote:
Niet gezond.. ga naar je huisarts
quote:
erg, want oude relatie, maar erger omdat het een trauma oplevert
quote:
Je bent een ex, dus dan houdt het contact een keertje op. 1,5 jaar (ofzo) nog contact hebben is voor sommigen best lang nog. Dus wees blij met wat je krijgt.
quote:
En ze houdt nu niet meer van jou, dus waarom haar 'verplichten' nog contact met je te hebben als ze dat niet wil.
Wss heb je het toch vooral over het feit dat je haar mist en haar terug wil en dat wil zij niet, dus snap dat ze er dan wel een keertje mee is.
quote:
Dan vooral een tijdje ook niet doen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:31:37 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134977734
quote:
dit, je lijkt weer een terugval te hebben of iets dergelijks waar je direct mee naar je hulpverlener zal moeten gaan, hier valt er vrij weinig meer over te discussiëren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')