quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Je relatie is al jaren geleden beëindigd als ik het goed begrijp?
Dan wordt het echt hoog tijd eens verder te gaan met je eigen leven en haar te vergeten
Dit. En dat zou je zelf ook moeten doen.quote:
Ik denk 9 maanden geleden, driekwart jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:27 schreef Geralt het volgende:
Je kreeg 3 of 4 jaar geleden een mail van haar en nu open je er een topic over omdat je er mee zit?
Godsklere man; grow some balls. Slappe zak.
Dan wordt het tijd voor wat professionelere psychische hulp lijkt me. Je verwerkingsproces is kapot.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:07 schreef ariej het volgende:
Bedankt voor de zinnige berichten, met andere kon ik niet zo veel mee. lezen is soms ingewikkeld.
12 jaar samenwonen, alles samen doen, ik ziek geweest, en dat was erg voor haar(..) en patsboem het is over.. er is nauwelijks contact geweest. nu ruim dus 1,5 jaar uit elkaar en wordt iedere dag misselijk van paniek wakker, houd meer van haar dan het leven zelf.
..had ook niet verwacht nu nog te leven.
Vraag me af wat ze er werkelijk van zou vinden als ik me voor haar ogen door m'n kop schiet..
Van een superlieve vrouw naar iemand die je niet meer wil is 1 ding, maar ze weet dat ik het erg pijnlijk vind als ze doet alsof ik er nooit ben geweest, een vreemde ben.toch kiest ze daarvoor..
terwijl ik alleen maar van haar heb gehouden, veel voor haar over had..
ik kan me niet voorstellen nog een andere vrouw in mijn armen te sluiten.
Dat, ik denk dat hij erg verstikkend is geweest in de relatie en zich totaal afhankelijk heeft gemaakt van haar.quote:
Erg éénzijdige berichtgeving (natuurlijk), maar na 12 lange jaren is dat op zich wel vreemd ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:07 schreef ariej het volgende:
Van een superlieve vrouw naar iemand die je niet meer wil is 1 ding, maar ze weet dat ik het erg pijnlijk vind als ze doet alsof ik er nooit ben geweest, een vreemde ben.toch kiest ze daarvoor..
My man, dit is niet best. Zoek hulp, het is zonde van je leven om op deze voet verder te gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:07 schreef ariej het volgende:
Bedankt voor de zinnige berichten, met andere kon ik niet zo veel mee. lezen is soms ingewikkeld.
12 jaar samenwonen, alles samen doen, ik ziek geweest, en dat was erg voor haar(..) en patsboem het is over.. er is nauwelijks contact geweest. nu ruim dus 1,5 jaar uit elkaar en wordt iedere dag misselijk van paniek wakker, houd meer van haar dan het leven zelf.
..had ook niet verwacht nu nog te leven.
Vraag me af wat ze er werkelijk van zou vinden als ik me voor haar ogen door m'n kop schiet..
ik kan me niet voorstellen nog een andere vrouw in mijn armen te sluiten.
Dat !!quote:
Niet gezond.. ga naar je huisartsquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:07 schreef ariej het volgende:
erg, want oude relatie, maar erger omdat het een trauma oplevertquote:Vraag me af wat ze er werkelijk van zou vinden als ik me voor haar ogen door m'n kop schiet..
Je bent een ex, dus dan houdt het contact een keertje op. 1,5 jaar (ofzo) nog contact hebben is voor sommigen best lang nog. Dus wees blij met wat je krijgt.quote:Van een superlieve vrouw naar iemand die je niet meer wil is 1 ding, maar ze weet dat ik het erg pijnlijk vind als ze doet alsof ik er nooit ben geweest, een vreemde ben.toch kiest ze daarvoor..
En ze houdt nu niet meer van jou, dus waarom haar 'verplichten' nog contact met je te hebben als ze dat niet wil.quote:terwijl ik alleen maar van haar heb gehouden, veel voor haar over had..
Dan vooral een tijdje ook niet doen.quote:ik kan me niet voorstellen nog een andere vrouw in mijn armen te sluiten.
dit, je lijkt weer een terugval te hebben of iets dergelijks waar je direct mee naar je hulpverlener zal moeten gaan, hier valt er vrij weinig meer over te discussiërenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |