Geweldigquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:24 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik ken een tweeling waarvan de ene VWO deed en de ander VMBO. Toen heeft de "slimme" helft voor een aantal vakken VMBO eindexamen gedaan.
(Is al een jaar of 8 geleden, nooit uitgekomen)
Al blijft dat wel vreemd, want de leerkrachten spreken vast wel met de ouders en/of met die tweelingen hoe ze uit elkaar te halen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:24 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik ken een tweeling waarvan de ene VWO deed en de ander VMBO. Toen heeft de "slimme" helft voor een aantal vakken VMBO eindexamen gedaan.
(Is al een jaar of 8 geleden, nooit uitgekomen)
Als ze niet op dezelfde school zitten lijkt me dat nogal overbodigquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:38 schreef F1978 het volgende:
[..]
Al blijft dat wel vreemd, want de leerkrachten spreken vast wel met de ouders en/of met die tweelingen hoe ze uit elkaar te halen zijn.
Ik weet niet of ze op die school verschillende niveaus hadden of dat het aparte scholen zijn, ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Als ze niet op dezelfde school zitten lijkt me dat nogal overbodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |