Geen slecht woord over Taylor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over slechte drummers praten wij niet
Vergelijk je mij nu met Tijl Beckand?quote:
Inderdaad. Gelukkig is z'n muzikale erfenis enorm.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:07 schreef Ferdo het volgende:
Helaas werd hij wel gestopt, en nogal voortijdig. 24 november 1991 is wel een zwarte dag te noemen in de muziekgeschiedenis.
Die drumt heel fijn in The Reflex, ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Taylor.
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met Tijl Beckand?
hier gaat het er ook aan toequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef Molurus het volgende:
Maakt iemand hier in de buurt even een krater.
Oké.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde plaats als vorig jaar
quote:
Geen idee. Wat ik wél weet, is dat geen land ter wereld zo snel oudere artiesten bij het grofvuil zet als wij, Nederlanders.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Inderdaaad, ben echt benieuwd hoe muziek was als hij nog had geleefd
Thuis.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Ga je thuis bij iemand zuipen of ga je nog naar de kroeg/feest?
Hillywood dus.quote:
Ahquote:
Had ie een dikke puist?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef Molurus het volgende:
Maakt iemand hier in de buurt even een krater.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |