En je denk dat een hond dat drinkt? Die van mij drinkt niet eens limonade.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Mirjam het volgende:
advocaat?
wat een kulidee.
beter geef je wodka.
ff met een pipetje door de strot duwen. Geen probleem.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Mirjam het volgende:
advocaat?
wat een kulidee.
beter geef je wodka.
Honden zijn over het algemeen zot op bier.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je denk dat een hond dat drinkt? Die van mij drinkt niet eens limonade.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je denk dat een hond dat drinkt? Die van mij drinkt niet eens limonade.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:26 schreef jogy het volgende:
[..]
ff met een pipetje door de strot duwen. Geen probleem.
Tja, je hond een beetje rozig maken lijkt me op zich nog niet zo'n probleem zolang het maar geen kwade dronk heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:27 schreef Rezania het volgende:
Jongens, even serieus graag. Het is niet leuk om mijn hond zo gestrest te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyf eens op, kutwijf. Ga je moeder pesten.quote:
Weet niet, zag het op het hondenforum staan en daar was iedereen enthousiast. Ook ben ik een beetje radeloos.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef manifold het volgende:
Je hond dronken voeren lijkt je serieus een goed plan? Op een dag dat alles al eng en stressvol is hem ook nog eens in een toestand brengen dat hij zich nog vreemder en ongemakkelijker voelt lijkt mij in ieder geval geen goed plan.
ja hard drugs is ook een optie. Gewoon doen als je je hond haat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:01 schreef Rezania het volgende:
Laat maar. Mijn vader had vanochtend blijkbaar maar één pil gegeven, mijn moeder heeft er een uur geleden nog eentje gegeven, en nu is ze wel rustig.
Als ze er nu elk jaar last van heeft ,is het dan niet beter om het af te leren ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Rezania het volgende:
Hoi allen,
Mijn hond is momenteel erg onrustig, ze zit de hele tijd te piepen, heen en weer te lopen, en te hijgen. Waarschijnlijk wordt het alleen maar erger naarmate het later wordt, en vooral om middernacht natuurlijk.
Nu is ze momenteel onder invloed van twee pilletjes die tryptofaan bevatten, maar dat helpt niet echt als ik het zo vergelijk met vorig jaar. Ik denk er dan ook over na om geen extra pillen meer te geven zodra deze twee zijn uitgewerkt.
Iemand zij ook dat je advocaat kan geven rond middernacht, dat dat helpt. Iemand die daar ervaring mee heeft? En als dat echt werkt, hoeveel moet ik dan geven? Mijn hond weegt ongeveer 7kg.
Bedankt alvast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |