Ja, na Everybody Hurts en voor The End, mooie volgordequote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef Molurus het volgende:
Straks highway to hell, dat die erin staat..
Dan wil men de titel toch weten, of toch het cijfertje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vaak wordt er gevraagd bij welk nummer we zijn.
Ligt eraan. Uit eerdere ervaring willen ze beide graag wetenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dan wil men de titel toch weten, of toch het cijfertje?
Ik kwam hem anderhalve week terug tegen in een best-of uitzending van a gogo op uitzending gemistquote:
Het is dat je geen Greensleeves hoort...quote:
quote:
Geeft niet bij dit nummerquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vader is aan het stofzuigen dus ik hoor de helft niet, maar oké.
Kleine moeite, zal 'm er voortaan bij plakkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan. Uit eerdere ervaring willen ze beide graag weten
Oei, dat wordt flink zoeken dan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik kwam hem anderhalve week terug tegen in een best-of uitzending van a gogo op uitzending gemist
Jesús.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Voordat Bono dacht dat hij Jezus was
Oké.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Unforgettable Vacuüm Cleanerquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat hem zien wie de baas isquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed, dan hoef ik niet meer dubbel te postenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Kleine moeite, zal 'm er voortaan bij plakken
Dank!quote:
Hij is inmiddels opgehouden. Waarschijnlijk omdat hij klaar was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat hem zien wie de baas is
De Heer zekerquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dit uur wordt gepresenteerd door een onzichtbare DJ
[ afbeelding ]
Ik vroeg me tot zojuist al af wat daar de bedoeling van wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed, dan hoef ik niet meer dubbel te posten
Dat is wel een goede reden om ergens me op te houden jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is inmiddels opgehouden. Waarschijnlijk omdat hij klaar was.
DJ Freequote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
The Spiritquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
DJ Mainquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me tot zojuist al af wat daar de bedoeling van was
Vorig jaar werd alles nog afgebrand van U2, was jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |