Jonge tegen de tijd dat ik hem aan heb is het alweer voorbijquote:
Schiet op dan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jonge tegen de tijd dat ik hem aan heb is het alweer voorbij
Dat moet ik even aan mijn moeder vragen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef ddx het volgende:
Nummer hierna, tja leuk om weer eens te horen misschien
Dartsquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPT / PDC World Darts Championship 2014 #68 De kale is NL he?
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:22 schreef Socios het volgende:
In 2014 zijn jullie weer van mij 'verlost'. Ik heb het weer een paar maanden geprobeerd, maar ik word helaas heel ongelukkig van FOK! Met mijn 'afwijkende' doch oprechte zienswijze kan ik niet goed terecht op dit forum, soms zelfs niet 'hier'.
Ik heb nog overwogen om alleen in het Treinentopic te posten, maar het is voor mij 'alles of niks'; dat lukt mij toch niet.
Van treinen word ik gelukkig, dus daar stort ik mij ook in 2014 weer op. In 2015 doe ik een nieuwe FOK!poging. Eerder als ik het niet volhoud, later als ik FOK! vergeten ben.
Het treinennieuws volg ik via RailMagazine en treinreiziger.nl
Veel treinplezier allemaal en een aantal zie ik in ICE op 18 januari a.s.
Groet, Socios
ik zou het zelf Timur tot 10 uur genoemd hebben...maar volgens mij heeft ie die titel ooit al gebruikt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:36 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie voor het nieuwe programma van Timur op vrijdagavond nu een wel héél rare programmatitel voorbijkomen. Heb alleen geen idee of die al naar buiten gebracht mag worden (helaas)...
Klopt, ook dat is veranderd m.i.v. komend weekend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou het zelf Timur tot 10 uur genoemd hebben...maar volgens mij heeft ie die titel ooit al gebruikt.
klopt het trouwens dat de naam van Timur Open Radio is veranderd in Open Radio met Timur en Ramon? dat zag ik iig in het programmaschema...
weer een nieuwe jinglepakket dus? het huidige hebben ze voor mijn gevoel niet zo heel lang.....ben benieuwdquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ook dat is veranderd m.i.v. komend weekend.
quote:Het nieuwe programma van Timur gaat 'Live vanuit Klazienaveen' heten. Klinkt misschien raar, maar let maar op!
nja, het klopt wel met wat Sirolf zegt...zo raar heb ik ze nog niet eerder gehoordquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:39 schreef themauster het volgende:
Zat net even te lezen op Radioroddels zag ik dit:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:39 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Nu al een trollprogrammaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zou ik oprecht geniaal vindenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Hahahaha wat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ook dat is veranderd m.i.v. komend weekend.
Helaas Louis Armstrong zo laat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:04 schreef Pino112 het volgende:
Zo, 3FM weer aan.
Uurlijstje:
512 Pearl Jam - Jeremy14
513 Louis Armstrong - What A Wonderful World39
514 Ralf - Click Clack5
515 Doors - L.a. Woman9
516 Justin Bieber/ludacris - Baby4
517 Chris De Burgh - Lady In Red9
518 Ray Lamontagne - You Are The Best Thing18
519 Bruce Springsteen - High Hopes25
520 Jan Smit - Niemand Zo Trots Als Wij8
521 Knife Party - Bonfire8
522 Armin Van Buuren/sophie Ellis-bextor - Not Giving Up On Love4
523 Taio Cruz/flo Rida - Hangover4
524 The Heavy - How You Like Me Now?
Dit soort krankzinnigheid zie je niet in de Top2000quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na fucking Ralf met z'n Click ClackWaarom staat dat in hemelsnaam zo hoog.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit soort krankzinnigheid zie je niet in de Top2000
Jij gaat zóóó ontzettend vooraan staan bij het MPFquote:
Nou.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij gaat zóóó ontzettend vooraan staan bij het MPF
Wie is hobie ?quote:
Had wel telefoon zelf. Wat gebeurde er ?quote:
Had je de Top 2000 moeten luisteren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Niet eens Apache draaien van de Shadowstegenvaller
was je aan de foon met tiempie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had wel telefoon zelf. Wat gebeurde er ?
Ken Tiempie niet. Is dat de DJ ? Noemden ze hem vroeger Toompie ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |