Plug In Baby is beterquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef Dven het volgende:
Verre van mijn favoriete Muse maar alsnog![]()
![]()
![]()
Deze band live
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef Dven het volgende:
Verre van mijn favoriete Muse maar alsnog![]()
![]()
![]()
Deze band live
Met een barkruk. Fittie! Pogo! Cafeetje slopen!quote:
Best wel. Maar ik heb iemand in huis die dit geweldig vind. En na John Miles vind ik het ook prachtigquote:
Je kan ook de microfoon van Joke door m'n strot duwenquote:
Toch geregeld op 3fm gedraaid. Wel heel kitsch, zoals ik al zei. En Matt slist, zoals altijd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit dan voor rare Muse plaat?
Laat dat maar waar zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef Molurus het volgende:
Uitstekend voorbeeld van waarom je Muse beter live kunt horen.
Vind Plug in Baby niet zo heel briljant eigenlijkquote:
Moet ik 'm er eerst bij Joke uittrekkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je kan ook de microfoon van Joke door m'n strot duwen
Tja, hier hebben de fans nu eenmaal massaal op gestemd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit dan voor rare Muse plaat?
Vroeger... toen Muse mijn favoriete band wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Best wel. Maar ik heb iemand in huis die dit geweldig vind. En na John Miles vind ik het ook prachtig
Dan heb ik het verdrongenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch geregeld op 3fm gedraaid. Wel heel kitsch, zoals ik al zei. En Matt slist, zoals altijd.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
queen, efteling en john miles door elkaar, met een rotstem er doorheen
Eens. Als ik muse opzet is het eigenlijk altijd de DVD van Wembleyquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef Molurus het volgende:
Uitstekend voorbeeld van waarom je Muse beter live kunt horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |