quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:57 schreef D. het volgende:
Laat Me Ramses Shaffy 1978![]()
Wonderwall Oasis 1995![]()
Billie Jean Michael Jackson 1983![]()
The Load Out / Stay Jackson Browne 1977![]()
I Follow Rivers Triggerfinger 2012![]()
Music John Miles 1976![]()
Knights Of Cydonia Muse 2006![]()
![]()
![]()
Fields Of Gold Sting 1993![]()
A Day In The Life The Beatles 1967![]()
Ik ben bijna net zo slecht met namen als ess.... ik herken het wel als ik het hoor denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ken je Jackson Browne niet Molurus? Pareltje van het uur hoor
fanclub aktie vrees ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef Cee het volgende:
WAT, Wonderwall stond er vorig jaar niet in en dit jaar ineens op 133? Ik niet snap. Sowieso, Wonderwall is een van de minste Oasis songs, maar dan snap ik het nog steeds niet.
quote:
Sowieso dat drugs illegaal zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef Mansjester het volgende:
Godver,drugslab opgerold.Nu gaat de prijs weer omhoog
Maar als je lid bent van de Oasis fanclub weet je toch wel beter dan op Wonderwall te stemmen? Ik neem aan dat ze ook bekend zijn met Champagne Supernova, Live Forever, Up in the sky.quote:
Earth song in de lijstquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen![]()
Eath Song hoger dan BIlly Jean
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Laatste dag dit jaar om eens lekker lang in de pyjama te blijven lopen
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Laatste dag dit jaar om eens lekker lang in de pyjama te blijven lopen
Er klopt dan ook helemaal niks van. Stond vorig jaar al op exact dezelfde plaatsquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef Cee het volgende:
WAT, Wonderwall stond er vorig jaar niet in en dit jaar ineens op 133? Ik niet snap. Sowieso, Wonderwall is een van de minste Oasis songs, maar dan snap ik het nog steeds niet.
Dus dan staat het struktureel ergens rond deze plaats. Nog steeds onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:06 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Er klopt dan ook helemaal niks van. Stond vorig jaar al op exact dezelfde plaats
Ah, oké, dit was dus gewoon Daniël Dekker in optima forma.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:06 schreef Spies het volgende:
Wonderwall is helemaal geen re-entry, die stond vorig jaar op 133.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, oké, dit was dus gewoon Daniël Dekker in optima forma.
Ik ben ervandoor mensen. Misschien vanmiddag nog even en anders alvast een fijne jaarwisseling!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ervandoor mensen. Misschien vanmiddag nog even en anders alvast een fijne jaarwisseling!
Fijne jaarwisseling en houdoe!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Dagquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van ons is van slag. Eet ook maar weinig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:08 schreef D. het volgende:
Dadelijk voor Poes maar even de radio aanzetten
Hier ook, maar met het vuurwerk wellicht nog iets meerquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van ons is van slag. Eet ook maar weinig.
Tsja......quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso dat drugs illegaal zijn![]()
Maar goed eer de overheid dat in gaat zien
Ik verveel me, moeder is gaan douchen en zo en vader even naar apotheek.quote:
Koekjesquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:11 schreef Molurus het volgende:
* Molurus komt uit keuken met 3 koppen koffie, een kopje thee en een schaaltje koekjes
Ja dat is ook zo. Wij laten vanavond de radio ook aan staan voor haar. Nu heeft ze van het vuurwerk niet zoveel last. Lennon is met een vriendje aan het wii-en en dat maakt best wel lawaai.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook, maar met het vuurwerk wellicht nog iets meer
Was jouw beurt toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verveel me, moeder is gaan douchen en zo en vader even naar apotheek.
Maar zo wel de keuken in.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:11 schreef Molurus het volgende:
* Molurus komt uit keuken met 3 koppen koffie, een kopje thee en een schaaltje koekjes
Valt een beetje in het niets met 2x Radiohead in het vorige uur.quote:
quote:
Hee!!! Dat gaat zomaar niet!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar grist de schaal koekjes mee
En het uur daarvoor 2x Coldplayquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Valt een beetje in het niets met 2x Radiohead in het vorige uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |