Ik verwachtte eigenlijk al de edit zoals die staat op het verzamelalbum Echoes van Pink Floyd (een goede 16 minuten lang), maar nee dus, gewoon zoals het op Meddle staat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Topik heb zelf te weinig Echoes gehoord daarvoor. Sowieso ben ik een laatbloeier met Pink Floyd
Dan is het dus al sinds 2005 kut?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:07 schreef waxmask het volgende:
Op de laatste dag nog Anouk, dit is officieel de meest kutte Top2000 allertijden!
Lekker trippy filmpje is dat ook en geeft precies weer wat voor geluidstovenaars het zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:08 schreef Molurus het volgende:
Ik grijp deze kans (Anouk) om even een stukje Echoes in te halen... live at Pompeii.
Speelt dat makkelijker?quote:
Toen was er nog geen Glennis of Pardoel...quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan is het dus al sinds 2005 kut?
Daarvoor stond ze überhaupt niet in de Top 2000, trouwens...
quote:
vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan is het dus al sinds 2005 kut?
Daarvoor stond ze überhaupt niet in de Top 2000, trouwens...
Ik dacht WD-40quote:
Meesterlijke drumpartij zit daarin. Ergens halverwege raakt hij z'n stokje kwijt.. pakt een nieuwe en gaat gewoon door... in het geluid is het niet te horen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lekker trippy filmpje is dat ook en geeft precies weer wat voor geluidstovenaars het zijn.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:10 schreef Philosocles het volgende:
Ah, verdomd, straks komt echt The Who.
Ik trap er al de hele tijd in namelijk.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:10 schreef Philosocles het volgende:
Ah, verdomd, straks komt echt The Who.
Ik trap er al de hele tijd in namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |