Je geniet er meer van dan ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:04 schreef Stickertje het volgende:
I wanna laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay you doooooooooooooooooooooooooooooown in a bed of roses
Kryptonitequote:Op dinsdag 31 december 2013 06:04 schreef Elfletterig het volgende:
Vijf platen op rij waarvan er maar ééntje echt goed is (Paul Simon)![]()
Klacht: er staat te veel grauwe middenmaat hoog in de Top 2000, er staan te veel goede nummers veel te laag.
Eerst die laptop wegdoenquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:04 schreef Stickertje het volgende:
I wanna laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay you doooooooooooooooooooooooooooooown in a bed of roses
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:04 schreef Stickertje het volgende:
Ook vreemd als iemand dat voor de vriend of vriendin aanvragen, dit nummer gaat over vreemdgaan
Misschien wil ik de laptop wel op dat bed leggen, heb ik zo veel plezier mee beleefd.. Vooral hier op Fokquote:
Bed of Laptopsquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Misschien wil ik de laptop wel op dat bed leggen, heb ik zo veel plezier mee beleefd.. Vooral hier op Fok
quote:
*aansteker weer paktquote:
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij MOET racen. Hij moet 59:32 minuten muziek afspelen.
Klinkt als de grote wens van mening Fokker tijdens kerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |