abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134910994
Ex geliefde te vergeten, en hoelang heeft dit bij jouw geduurd of hoelang duurt het meestal om diegene definitief uit je leven te verwijderen met andere woorden niet meer aan haar/hem denken (voelen)?

Zijn er mensen die een relatie hebben en toch heel vaak aan hun exen denken?
pi_134911002
:)
  dinsdag 31 december 2013 @ 02:51:15 #3
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_134911015
2 maanden als het echt egt is en 10 wodka flessen.
pi_134911050
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 02:51 schreef wickedmen het volgende:
2 maanden als het echt egt is en 10 wodka flessen.
10 wodka flessen :')
pi_134911168
Als ik morgen een beroerte krijg dan zouden de exen wel eens verdwenen kunnen zijn, tot dan zijn ze een onderdeel van het verleden dus denk ik wel eens aan ze en vraag me af hoe hun leven is verlopen, niets mis mee. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134911194
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 03:04 schreef trovey het volgende:
Als ik morgen een beroerte krijg dan zouden de exen wel eens verdwenen kunnen zijn, tot dan zijn ze een onderdeel van het verleden dus denk ik wel eens aan ze en vraag me af hoe hun leven is verlopen, niets mis mee. :P
Zijn die gevoelens dan ook echt helemaal over na zoveel jaren? (En inmiddels een nieuwe vriendin hebt)
pi_134911205
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 03:08 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Zijn die gevoelens dan ook echt helemaal over na zoveel jaren? (En inmiddels een nieuwe vriendin hebt)
Ligt er maar helemaal aan waarom iemand je ex is geworden. :') Bij mij waren het nooit heftige breuken dus ik denk met warmte aan mijn exen terug maar moet er niet aan denken om weer wat met ze te hebben, teveel een andere leven gekregen. :P
Optimist tot in de kist
pi_134911225
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 03:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Ligt er maar helemaal aan waarom iemand je ex is geworden. :') Bij mij waren het nooit heftige breuken dus ik denk met warmte aan mijn exen terug maar moet er niet aan denken om weer wat met ze te hebben, teveel een andere leven gekregen. :P
Hoezo niet dan?
pi_134911238
Ik heb wc-papier laten drukken met mijn ex erop.
Zo word ik elke dag herinnert hoeveel schijt ik aan haar had/heb.
pi_134911240
Ander wijf neuken ex binnen no time vergeten :P Vrouwen zijn allemaal Censored !!
pi_134911245
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 03:12 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Hoezo niet dan?
Omdat we na al die jaren gewoon andere ideeën hebben gekregen over het leven en hoe je je leven het beste kunt invullen. Nog steeds geen ruzie of wat dan ook maar gewoon een andere richting ingeslagen die in een relatie niet verenigbaar is. ;)
Optimist tot in de kist
pi_134911303
[quote]0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 03:16 schreef trovey het volgende:

[..]

Omdat we na al die jaren gewoon andere ideeën hebben gekregen over het leven en hoe je je leven het beste kunt invullen. Nog steeds geen ruzie of wat dan ook maar gewoon een andere richting ingeslagen die in een relatie niet verenigbaar is. ;)

Denk je of geloof je ooit dat iedereen op een dag hun exen gaan (na jaren)vergeten waarvan hij of zij eerst smoorverliefd op was/ en erg veel van die gene hield, met vergeten bedoel ik gewoon niets meer voelen voor diegene en inmiddels een relatie heeft waarvan de huidige vriend of vriendin erg veel van hem/haar houd!.
pi_134911343
Ik denk dat je altijd wel iets blijft voelen, maar na verloop van tijd is het 'verborgen' en voel je niks meer. Uit het oog uit het hart zeg maar. Als je na een hele tijd weer bewust aan diegene denkt, of je ziet hem/haar weer, dan komen de herinneringen terug inclusief bijhorende gevoelens.
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 04:09:00 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134911514
duurt ongeveer 1 uur en 12 minuten

pics van TS pls
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 31 december 2013 @ 04:20:18 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134911568
ik denk overigens nog aan al mijn exen, denk niet dat dat ooit weg gaat

goede verhalen allemaal O+

#serieusverhaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134912378
Ongeveer 3 seconden. Want toen moest ik poepen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_134913198
Ja. Ik denk heel vaak aan een oude geliefde jammer genoeg. Nu wel minder dan eerst dus het lijkt uiteindelijk wel een keer over te gaan.
pi_134913277
In het dagelijks leven denk ik niet aan haar. Zie haar ongeveer eens in de 4/5 maanden, ondanks dat we in dezelfde buurt wonen. Beiden een heel ander leven gekregen.

Maar als ik haar tegen kom zit ze wel weer een paar uurtjes in mijn hoofd. Je kunt een ex dus wel grotendeels vergeten, maar als je een serieuze relatie hebt gehad wordt een ex imo. nooit meer ''zomaar iemand''.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:58:38 #19
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134977022
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 02:49 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ex geliefde te vergeten, en hoelang heeft dit bij jouw geduurd of hoelang duurt het meestal om diegene definitief uit je leven te verwijderen met andere woorden niet meer aan haar/hem denken (voelen)?

Zijn er mensen die een relatie hebben en toch heel vaak aan hun exen denken?
Meeste ex-en heb ik nog wel contact mee, maar geen gevoelens verder... Mijn laatste ex, en dan ook de moeder van mijn twee zonen heeft echter toch echt wel een plekje in mijn hart.. Zal ze ook nooit weggaan aangezien we enorm goede en emotionele momenten hebben gehad die toch wel de nodige impact op je leven hebben gehad.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:05:33 #20
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134977165
Ze zeggen wel eens dat het gemiddeld gesproken de helft van de duur van de relatie zelf duurt voordat je er echt emotioneel overheen bent en het hebt verwerkt..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_134977322
Er is niks mis met af en toe terug denken aan een ex. Hij was nou eenmaal een deel van je leven toen.
Gevoelens hebben voor die persoon gaat vanzelf wel weg, hoelang dat duurt is bij iedereen anders. Geloof ook wel dat je gevoelens nooit helemaal zullen verdwijnen voor die persoon, maar het moet niet zo erg zijn dat het een relatie met een volgend persoon zou kunnen belemmeren.
pi_134977341
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:05 schreef Perrin het volgende:
Ze zeggen wel eens dat het gemiddeld gesproken de helft van de duur van de relatie zelf duurt voordat je er echt emotioneel overheen bent en het hebt verwerkt..
Gaat hier gelukkig niet op, anders zat ik nog 3 jaar emotioneel aan de grond :')

Was binnen een week of 4 over mijn relatie van 6 jaar heen; maar omstandigheden waren wel ongebruikelijk.
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:17:55 #23
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134977426
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:13 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Gaat hier gelukkig niet op, anders zat ik nog 3 jaar emotioneel aan de grond :')

Was binnen een week of 4 over mijn relatie van 6 jaar heen; maar omstandigheden waren wel ongebruikelijk.
Ongebruikelijk op welke manier? Grondig belazerd door je ex?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_134977704
Juist niet, maar zij trok wel de stekker eruit en dat was natuurlijk heel pijnlijk.

Ik ben een week na onze breuk voor een half jaar naar de States vertrokken. Geen contact gezocht in het begin en me op mezelf gericht. Toen ik weer terug was konden we verder gaan als vrienden zonder valse hoop bij een van beide
pi_134979492
Heel af en toe denk ik er nog wel eens aan maar vind het achteraf ook wel goed zo dat het gewoon uit is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 03:14 schreef dude232 het volgende:
Ik heb wc-papier laten drukken met mijn ex erop.
Zo word ik elke dag herinnert hoeveel schijt ik aan haar had/heb.
Jij hebt een nare ervaring.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')