Mwah, hij probeert een compleet verhaal in een lied te proppen. Ik zal het niet beter kunnen, maar schrijf dan een echt verhaal ofzo. Of maak er een gedicht van.quote:
Jaja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Hierna iPad echt aan de kant en slapen
Ja, ja...quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Hierna iPad echt aan de kant en slapen
The end of the world?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 2cv het volgende:
Fak, ik moet morgen écht in Den Helder zijn![]()
Toeter maar ff als je langs schagen rijdtquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 2cv het volgende:
Fak, ik moet morgen écht in Den Helder zijn![]()
Oh, dan toeter ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toeter maar ff als je langs schagen rijdt
Ja, en Texel ligt er achterquote:
Is goed, als die het doetquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toeter maar ff als je langs schagen rijdt
Ik heb het idee dat ze de hele tijd al onder (iets) teveel tijdsdruk staan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
Sander moet platen afkappen omdat -ie te lang heeft gepraat... Maar goed.
Maakt niet uit, woon toch niet langs een wegquote:
De DJ om 06:00 uur heeft pas een probleem. Die moet meer dan 59 minuten muziek draaien, waaronder een nummer van 23 minuten van Pink Floyd. Slechts 9 platen dat uur...quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze de hele tijd al onder (iets) teveel tijdsdruk staan.
Valt echt wel mee. De netto speeltijd dit uur was 55:29. Als je weinig tijd hebt, moet je niet gaan lopen beppen over Trudy die vanaf Bonaire zit te luisteren en dat soort geneuzel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze de hele tijd al onder (iets) teveel tijdsdruk staan.
Lijkt me onhandig ...quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, woon toch niet langs een weg
Is dat Hans Schiffers?quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De DJ om 06:00 uur heeft pas een probleem. Die moet meer dan 59 minuten muziek draaien, waaronder een nummer van 23 minuten van Pink Floyd. Slechts 9 platen dat uur...
Die heeft hoofdpijn.quote:
Als ie wakker wordtquote:
Onveranderd ernstig. De berichtgeving klinkt allemaal erg identiek aan wat we bij Prins Friso hoorden. Laten we hopen op een betere afloop.quote:
Áls 'ie wakker wordt ja ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |