Wordt nog lastig als ik voor de rest van het jaar lurkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Makkelijk op te lossen, gewoon een Fok!ster daten
Nee, ik gooi m'n tv uit voorzorg uit m'n raam zodat het geen geluid meer kan maken, je weet maar nooit.quote:
zijn er in deze reeks geen leuke dames dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wordt nog lastig als ik voor de rest van het jaar lurk
En nog meer moeite om over een nummer een ander lied op te nemen. Moest je goed timen anders ging het mis met het volgende liedquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoeveel moeite ik toen moest doen om dat nummer volledig op cassettebandje te krijgen zeg, ook toen kutdj's
Kan je ze 51 weken bespieden...shortlist maken en dan toeslaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wordt nog lastig als ik voor de rest van het jaar lurk
Mijn balkon heeft weleens volgehangenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik gooi m'n tv uit voorzorg uit m'n raam zodat het geen geluid meer kan maken, je weet maar nooit.
Whaha, ja zie je het voor je..quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan je ze 51 weken bespieden...shortlist maken en dan toeslaan.
Ik weet wel een paar leuke dames op Fok hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zijn er in deze reeks geen leuke dames dan?
toeslaan danquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar leuke dames op Fok hoor
Dat eigenlijk best mee....dat kan veeeeeeel ergerquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Whaha, ja zie je het voor je..
Ik volg je al maanden, daten?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:51 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar probeert Fritsje aan een date te helpen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
Deze is mooi
Maar zoals jullie misschien merken begin ik toch echt in slaap te vallen
Misschien tot morgen en anders een fijne jaarwisseling![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |