Ohhhhhh.... bammetjes van mamsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis he.Heb maar 3 dagen de hond hoeven verzorgen
Waarom verbaas je je daarover? Dit is FOK!.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent zelfs met kerst helemaal het huis niet uit geweest?
Kan Fok weer een server verkopenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik hier over 1 of 2 jaar weg ben zal ik denk ik wel veel minde actief zijn in deze weken
Ik lees daar jaloeziequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ohhhhhh.... bammetjes van mams
Goed punt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom verbaas je je daarover? Dit is FOK!.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan Fok weer een server verkopen
Kerst is sowieso vrij kut met onze familie, dus, tsjaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom verbaas je je daarover? Dit is FOK!.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als jij ook niet meer actief bent die laatste week helemaalquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha, zal wel afkicken zijn. Jij hebt tijdens SR ook nog flink gespamd hier.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kerst is sowieso vrij kut met onze familie, dus, tsja
Morgen weer RL gelukkig
en terecht!quote:
Dat ik de laatste 2 weken van december vrij heb is eigenlijk toeval. Eerste vakantie sinds vorig jaar, tijdens SR was ik ziekquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij ook niet meer actief bent die laatste week helemaal
TRUE helemaal blijquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik die maandscore ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha, zal wel afkicken zijn. Jij hebt tijdens SR ook nog flink gespamd hier.
Want?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik hier over 1 of 2 jaar weg ben zal ik denk ik wel veel minde actief zijn in deze weken
Geef mij maar gewoon Top2000quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik die maandscore ook
Deze ken ik ook nie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef Stickertje het volgende:
Nog zo een van Herbert Gronemeyer die ik helemaal niet ken.. En nog nooit van die hele gast gehoord
Maar jij probeert je vakantie wel op de Top in te plannenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat ik de laatste 2 weken van december vrij heb is eigenlijk toeval. Eerste vakantie sinds vorig jaar, tijdens SR was ik ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |