Als ik dat zou krijgen zou ik echt niet weten hoe te reagerenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef pepper_961 het volgende:
Fotoshop zijn hoofd op zijn favoriete game figuurtje en laat het printen op linnen.
Nee, dat was eerst het plan maar toen dat niet door ging besloot ik dat het maar iets geks moest worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:02 schreef Falco het volgende:
Een PS4 kopen iets aparts of geks vinden
Nou, gewoon zo:quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Als ik dat zou krijgen zou ik echt niet weten hoe te reageren
Hij waarschijnlijk ook niet, al ben ik er nu wel erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:03 schreef n8n het volgende:
[..]
nou daar heb je een aparte verassingquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:14 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Hij waarschijnlijk ook niet, al ben ik er nu wel erg benieuwd naar.
Een beetje apart is het wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Daar is niets geks of verrassends aan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Aeqvitas het volgende:
Blowjob... Wat voor vraag is dit nou weer?
quote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef LizzyYAY het volgende:
En nee, een sexy lingerie setje kopen is geen optie, dat is saai, afgezaagd en bovendien geldverspilling. Heeft iemand nog leuke ideetjes?
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:21 schreef Aeqvitas het volgende:
Een lingeriesetje op zich is ook geen verrassing. Het gaat om het gebruik, het moment, de situatie. Je moet er een verrassing van maken.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Aeqvitas het volgende:
Blowjob... Wat voor vraag is dit nou weer?
Wat is jouw budget? Heb een leuk en apart idee voor je. En neen niks seksueels, maar wel iets dat hij heel leuk(lees: origineel) kan vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om mijn vriend te verrassen, maar dan niet iets simpels of gewoontjes, ik wil iets aparts, iets geks.
Afzagen lijkt mij een slecht plan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:31 schreef Re het volgende:
kunnen die anale grapjes wegblijven is zo afgezaagd
Model zijn hoofd in zijn favoriete game...als zombiequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef pepper_961 het volgende:
Fotoshop zijn hoofd op zijn favoriete game figuurtje en laat het printen op linnen.
Zoiets ja! TS, ik zeg doen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Model zijn hoofd in zijn favoriete game...als zombie
Maar we weten niet wat haar budget is hé.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:33 schreef Re het volgende:
als je echt te veel geld hebt kun je natuurlijk even naar: http://www.comic-con.org
Lingerie kopen geldverspilling vindenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:02 schreef Falco het volgende:
Een PS4 kopen iets aparts of geks vinden
Dus je moest van hem FOK!ken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:18 schreef LizzyYAY het volgende:
Daarnaast heb ik hem een soort 'tegoed' kaartje gegeven waarop stond dat hij de eerste dag van het nieuwe jaar alles mag bepalen en compleet de baas mag spelen zonder enigszins gezeik van mij te krijgen. Daar heeft hij uitgebreid gebruik van gemaakt.
En hij maakt er nog steeds gebruik van, tot 12 uur.
Ik zit op mijn mobiel en hij is aan het gamen. Zodra hij iets wilt dan roept hij me wel. Heb hem zojuist een biertje gebracht.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:28 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Ik zit op mijn mobiel en hij is aan het gamen. Zodra hij iets wilt dan roept hij me wel. Heb hem zojuist een biertje gebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |