Nou ja ik weet dat het legaal is, maar om de een of andere verouderde denkwijze vormt het alleen zijn met een minderjarige een kortsluiting in hun hoofd.. Voelt voor mij allemaal awkward, aangezien ik ook totaal niet de behoefte heb hierover te praten met hun. Ik heb wat dat betreft een vreselijke band met zequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:27 schreef Aeqvitas het volgende:
Vriend, wat je doet is legaal volgens de wet. Ik zoek het ff voor je op.
Bedankt om dit op te zoeken man, apprecieer ik!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Aeqvitas het volgende:
http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/
Je ouders zijn compleet onredelijk. Komt behoorlijk verzuurd over. Vraag of ze het wel goed vinden dat als je haar neukt als ze 1 uur 18 is.
En dan ook nog het argument "ze is minderjarig" gebruiken...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef snakelady het volgende:
Jouw ouders zijn enorm naief als ze echt denken dat jullie twee alleen seks kunnen hebben als haar ouders thuis zijn, daarnaast, je bent fucking 19 jaar, wat verwachten ze?
Toen ik 19 was woon de ik op mezelf en ik neem aan dat mijn ouders echt wel weten dat ik seks had met mijn vriend.
Je moet eens een goed gesprek met ze aangaan.
Dit. Zijn je ouders katholiek ofzo?quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef Draakster het volgende:
Klinkt inderdaad belachelijk!! Je bent 19 jaar! Ik zou flink boos zijn!
Dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want katholieken vinden sex met een minderjarige meestal een probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |