Hoi Kapiteintje :0quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker man.Stijn zal trots op me zijn.
Eerst je lul posten in een topic, nu koffie vies vinden. Het wordt wel heel opzichtig allemaal.quote:
petsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
StijnTik 'm aan kleine boef.
Houd jij 'm bezig?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je weer slijmen?
Iedereen kotst je uit, jood.
ik vond het vreselijk dat mijn kloon zo snel gezien wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerst je lul posten in een topic, nu koffie vies vinden. Het wordt wel heel opzichtig allemaal.
nee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al wat grondbloemen en astronauten ingeslagen?
nee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je weer slijmen?
Iedereen kotst je uit, jood.
neequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je geen vuurwerk afsteken?
Komt Geo3kant terug dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk in 2014 een wat hoger niveau in dit topic
Ik vind het eendaagse geldverspilling, weet mijn geld wel beter uit te geven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent veel te braaf voor een puber.
Idd, beter aan bier en vrouwen uitgeven. Oh wacht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eendaagse geldverspilling, weet mijn geld wel beter uit te geven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, beter aan bier en vrouwen uitgeven. Oh wacht.
Is ook een klassieker.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
René, dit album bevalt me meer dan prima.
Een beetje wel. Beter vertel je nog iets belachelijks over jezelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wordt het niet saai om me op dezelfde punten weer te backfiren?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beetje wel. Beter vertel je nog iets belachelijks over jezelf.
Die is gestorven en komt nooit meer terug.quote:
Wat maak ik belachelijk?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is gestorven en komt nooit meer terug.
Kapi maakt het belachelijk, stom vind ik het voor iemand die zelf bezich is met meditatie en zelfverbetering, maargoed.
Om heel eerlijk te zijn moest ik ook al lachen om de Geo3kant-opmerking..quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb jou je eerste lach op de laatste dag van het jaar geschonken. Bijzonder.
bezich?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi maakt het belachelijk, stom vind ik het voor iemand die zelf bezich is met meditatie en zelfverbetering, maargoed.
WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jezus, wat neem jij de boel overdreven serieus de laatste tijd zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was zo hard aan het broeden op een manier om me terug te pakken dat hij kinderlijke taalfouten begon te maken.quote:
Ik maak niks belachelijk man.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke groeimijn ontwikkeling.
We zijn dezelfde persoon, tenzij ik schizofreen ben en deze nieuwe iets zuurdere persoonlijkheid in control blijft gaat er niks veranderen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3
Heb ik je nu overgehaald?
ook die verschuivingen van dit topic naar bnwquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, wat neem jij de boel overdreven serieus de laatste tijd zeg.
Dat was gewoon een kwalijke zaak hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ook die verschuivingen van dit topic naar bnw
Oké, nog steeds blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn dezelfde persoon, tenzij ik schizofreen ben en deze nieuwe iets zuurdere persoonlijkheid in control blijft gaat er niks veranderen.
Geo3kant ging altijd naakt poepen, dat was wel leuk altijd zulke verhaalen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn dezelfde persoon, tenzij ik schizofreen ben en deze nieuwe iets zuurdere persoonlijkheid in control blijft gaat er niks veranderen.
Rustig Rens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, nog steeds blijf ik bij mijn standpunt.
WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3 WIJ WILLEN GEO3
Je bent zelf een kwalijke zaak, dikzak.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was gewoon een kwalijke zaak hoor.
Dat was JR.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geo3kant ging altijd naakt poepen, dat was wel leuk altijd zulke verhaalen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een kwalijke zaak, dikzak.
Die verhalen izjn onder geo4kant gepost idiootquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geo3kant ging altijd naakt poepen, dat was wel leuk altijd zulke verhaalen.
Jij gaat oliebollen eten en je durft míj de dikzak te noemen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een kwalijke zaak, dikzak.
Geo3kant ging niet naakt poepen bedoelde ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die verhalen izjn onder geo4kant gepost idioot
Dat jij jezelf geen genot gunt is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij gaat oliebollen eten en je durft míj de dikzak te noemen?Pas maar op dat je niet op Hamit gaat lijken uit je korfbalteam.
Beter houd je gewoon je bek als je toch al niet weet waar je over praatquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geo3kant ging niet naakt poepen bedoelde ik
Ok, kanjer maar lekker op.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
Wat een niveau weer hier.
Ik vertrek naar mijn eigen SC om in alle rust te mediteren.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Tyron het volgende:
Het onderwerp van de SC is tegenwoordig alleen maar elkaar afkraken.
Bestaat die wel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
Verstandig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
Hoi Tyron.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Tyron het volgende:
Het onderwerp van de SC is tegenwoordig alleen maar elkaar afkraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |