Wat zei ie dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef hafcfan het volgende:
Wat zou niels balen nu Wright de finale heeft gehaald.![]()
Enige waar Mike aan ruikt is aan de vagijn van Daphnequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha mooi joh![]()
v gerwen ruikt zeker wel is aan de coke!
dat ook zeker, mvg is een baas!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Enige waar Mike aan ruikt is aan de vagijn van Daphne
Je hoort daar iets anders te doen, niet ye ruikenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Enige waar Mike aan ruikt is aan de vagijn van Daphne
Alcohol mag in grote mate niet meer. Hoe de exacte regels nu zijn weet ik niet, maar onbeperkt tanken is verboden tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
wtf? Maar op alcohol wordt niet gecontroleerd?
Wel vaker dan 1x zelfsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik had overigens nooit voor mogelijk gehouden dat Stompé Phil Taylor ooit eens heeft verslagen.
63quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:24 schreef polderturk het volgende:
Waar staat Co op de wereldranglijst?
Top 10 dus PLquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Winst van het WK is +150.000
Dan ben jij een simpele vent en begrijp je het niet. Co heeft paar jaar terug nog het WK Darts gewonnen met Barney samen en heeft even een break, maar behoort gewoon tot de top 32 van de wereld. Gewoon goede speler die al eens de kwartfinale op dit PDC WK heeft gehaaldquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind het verder maar een vervelende kerel die altijd pretendeert te weten hoe andere darters moeten gooien, terwijl 'ie zelf met zijn smalle reet met zijn glaasje jus in de studio zit omdat 'ie er weer eens in de voorrondes is uitgevlogen tegen een nobody.
Volgens mij begint hij dit jaar weer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef MolFan het volgende:
Maar Co speelde afgelopen jaar amper mee en aankomend jaar ook beperkt. Wil een jaar een break wat opzich best slim is als je een subtopper bent en het loopt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |