quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat is darten toch een gevaarlijke agressieve sport
Jammer beetjequote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Ferdo het volgende:
Laatste uurtje voor Henk voor dit jaar.
Het is van het niveau Achtung Babyquote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen troll. Ordinary Love is mooi door een bepaalde eenvoud die U2 te lang achter zich heeft gelaten en nu weer op heeft gepakt.
het is gewoon puur skyradioquote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen troll. Ordinary Love is mooi door een bepaalde eenvoud die U2 te lang achter zich heeft gelaten en nu weer op heeft gepakt.
Buiten Strawberry Fail deed ie het goedquote:
Altijd leuk zo'n post halverwege het topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Of hij moet de middag van Gijs overnemen. Kan ook nog.quote:
Is dat niet een technicus doet het doetquote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Strawberry Fail deed ie het goed
quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n post halverwege het topicIk ben maar een oude slome manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
MvG is 2e v.d. wereld op het moment (geloof ik) na Taylor
Meestal doen ze zelf die knoppen toch?quote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat niet een technicus doet het doet
quote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Stickertje het volgende:
over 25 uur is de top 2000 weer afgelopen
SLAPENquote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Stickertje het volgende:
Lastig volgen hè zo'n topicquote:
Niet iedereen dacht ikquote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal doen ze zelf die knoppen toch?
He, does lievquote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Stickertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |