quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef D. het volgende:
Slaat ie bij jullie ook regelmatig over, of is dat mijn stream?
Dat is jouw streamquote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef D. het volgende:
Slaat ie bij jullie ook regelmatig over, of is dat mijn stream?
Uurtje te vroeg..quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Queen - Bohemian Rhapsody nu...
Tot morgen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef laxus13 het volgende:
Mensen het gaat me te snel, tot morgen
quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef laxus13 het volgende:
Mensen het gaat me te snel, tot morgen
is het al zo laat?quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Queen - Bohemian Rhapsody nu...
Mwah, nee, zo is het wel goed.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Friesland moet afgestoken worden, Limburg moet aan België gegeven worden, Zeeland gaat naar Engeland, nog meer wat je kwijt wil?
Geen troll. Ordinary Love is mooi door een bepaalde eenvoud die U2 te lang achter zich heeft gelaten en nu weer op heeft gepakt.quote:
Ordinary Love is van Duran Duranquote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen troll. Ordinary Love is mooi door een bepaalde eenvoud die U2 te lang achter zich heeft gelaten en nu weer op heeft gepakt.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat is darten toch een gevaarlijke agressieve sport
Jammer beetjequote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Ferdo het volgende:
Laatste uurtje voor Henk voor dit jaar.
Het is van het niveau Achtung Babyquote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen troll. Ordinary Love is mooi door een bepaalde eenvoud die U2 te lang achter zich heeft gelaten en nu weer op heeft gepakt.
het is gewoon puur skyradioquote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |