quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
Er komt echt een heerlijk uurtje aan mensen![]()
![]()
![]()
Gehad met muziekgeschiedenis. Toen kende ik het verhaal nog niet. Was creepy, maar wel tofquote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het Stenen Tijdperk met die serie over The Beatles, platen achteruit draaien, brr, creepy vond ik het
Alleen jammer van die Mayorquote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
Er komt echt een heerlijk uurtje aan mensen![]()
![]()
![]()
William Campbell toch?quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet.
Zelfs áls hij in '66 gestorven is hè... Dan vind ik dat die Billy Preston of hoe die zogenaamde dubbelganger ook mag heten een verdomd goed talent voor muziek heeft. De laatste platen van The Beatles zijn dan door HEM gemaakt.
All Hail Fake Paul!
Dat hebben wij op school gedaan in de brugklas me tmuzieklesquote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het Stenen Tijdperk met die serie over The Beatles, platen achteruit draaien, brr, creepy vond ik het
Ik krijg 'm niet in beeldquote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ikke ook teruggezocht:
[ afbeelding ]
Revolution Nr. 9, dan heb je een instant nachtmerrie.quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hebben wij op school gedaan in de brugklas me tmuzieklesDe docent was een beatlesfreak
Beetje ouwe meuk he?quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook niet zoveel met The Beatles.
Ik geniet wel altijd van hen als ze op de radio zijn, maar zet het zelf weinig opquote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook niet zoveel met The Beatles.
Nederlandse single duurt 3: 25. Year of the cat dus.quote:
Correct, Billy oftewel William Campbell, I stand corrected.quote:
Zeg, jij bent toch geen bakvis?quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The Script![]()
Alleen had lager gemogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |