abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134946712
Gelukkig nieuwjaar,
Vorig jaar lag ik nu nog heerlijk in bed en was ik 33 weken zwanger..
Nu zit ik hier met een bijna dreumes en met de wens voor een broertje/zusje voor Ow!

Vannacht werd hij om half 1 huilend wakker, dus mocht hij even mee naar beneden.., daarna uitgeslapen tot 9.15!!!

Fijne dag iedereen!
pi_134946770
Iedereen de beste wensen! Wat een mooie terugblikken van sommige van jullie O+

Hier zijn beide kinderen door het vuurwerk heen geslapen. Had verwacht dat Eline wel wakker zou worden omdat ze om 23.53 nog even wakker was na de laatste fles. Had gedacht dat ze nog niet diep genoeg zou slapen, maar gelukkig wel.

Verder wel een kort nachtje gehad maar dat komt dat zowel baby en peuter normaal op z'n vroegst om 9 uur wakker worden maar meestal later nog. Dus om iets voor 5 naar bed, peuter nog getroost die wakker werd, voor ik zelf weer sliep was het 6 uur en om 7 werd peuter weer wakker ;(
Needless to say dat ik me een beetje brak voel ;) dus laat man maar lekker uitslapen dan hoop ik dat ik morgen mag :9
  woensdag 1 januari 2014 @ 10:46:32 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134946861
Beste wensen allemaal :).

We hadden Noor hier wat later de laatste voeding gegeven en toen beneden gehouden omdat we niet wilden dat ze wakker zou schrikken door het vuurwerk. Iets na half 1 hebben we haar weer naar bed gebracht. Niet om 06:00 eruit gevist, maar we wilden zien wanneer ze zelf zou komen. Nou, niet dus, dus om 08:00 toch maar weer gewekt. Daarna heeft ze gewoon nog weer even geslapen en nu zit net de fruithap erin. Eigenwijs eet op het kdv wél vers fruit, maar hier vertikt ze het. Tutje.

Ik heb het niet zo met dat terugdenken geloof ik. Wel vind ik het raar dat het jaar waarin ze geboren is, voorbij is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 1 januari 2014 @ 10:54:15 #204
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134946928
Hier heeft T. van 23:00 tot 9:45 geslapen. Heerlijk, zo'n slaapkoppie O+

Verder was er een 12 dagen oude baby in ons gezelschap gisteravond. Wat een verschil! En ik rammelde zowaar :o *negeert*
  woensdag 1 januari 2014 @ 11:06:52 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134947056
Hmm.. Net weer heel veel persen voor 1 klein hard keuteltje... Zo sneu -O-. Ze heeft goed gedronken gister, fruit op en groente.. 210/6 aanbieden heeft weinig nut, want ze drinkt ze niet leeg.. En ik las dat dat wel een voorwaarde was. Misschien toch maar weer een druppel olie in de fles doen. Volgende week maar ff overleggen met CB / huisarts, tenzij ze nu helemaal verstopt raakt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 1 januari 2014 @ 11:24:45 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134947236
Gelukkig 2014!

Het jaar waarin sommigen van ons voor de eerste keer en anderen voor de 2e of 3e keer mama werden is voorbij!

Vorig jaar had ik 1 baby, nu heb ik er 2.

Ons voornemen is om 2014 in dezelfde gezinssamenstelling te eindigen als dat we begonnen zijn. Dat is namelijk al een tijdje niet meer gelukt ;)

Hier overal doorheen geslapen. Wel een onrustige nacht. Ze merken toch dat er dingen anders zijn. Oma die de fles gaf, andere sfeer. Vanochtend wel uitgeslapen want mijn moeder sliep bij ons.
pi_134947331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 08:51 schreef As1981 het volgende:
Was er nog een reden dat isa moest huilen? Fijn dat ze een goede nacht heeft gemaakt.
Ik denk verlatingsangst. Het is nu al een week of misschien 2 zo dat ze iedere keer als ze wakker wordt, moet huilen. Het enige dat helpt, is haar bij ons nemen. Ze is doodmoe, maar slaapt niet. Man is nu ook weer met haar in bed gekropen omdat ze alleen tegen hem aangeplakt slaapt. Snachts pakken we haar nu standaard ergens in de nacht bij ons in bed omdat we eruit blijven gaan anders. Het is vermoeiend, maar ik hoop dat dit ook een faaaaaase is en ze straks toch in haar eigen bed door gaat slapen.
Sarcasme. Herken het.
pi_134947967
Riley heeft tot vanmorgen 9 uur geslapen. Toen is mijn vader haar gaan halen.

Spirit wat sneu :*

XM Riley drinkt het ook niet altijd helemaal op. Maar bij haar hielp het wel.
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:18:16 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134948069
Spirit, wat sneu. Gelukkig is het maar een faaaaaaaaaaaaaaase. Maar niet leuk. :*

XM :*

Jaaroverzicht 2013
pi_134948222
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!

Wat een verschillende verhalen over O&N. Femke was een engeltje, ze is zo lekker makkelijk met slapen O+ We hadden haar rond 18:00 hier naar bed gebracht, gewoon, standaard ritueel enzo. Om 19:30 hebben we haar uit bed gelicht om haar met slaapzak en al mee te nemen naar vrienden bij ons in de straat waar we oudjaarsavond traditioneel doorbrengen. Daar hebben we haar in een bedje gelegd, en ze sliep zo door, ook door alle vuurwerk en bommen heen (écht, het was soms niet normaal meer, mijn bloeddruk kon het amper aan). En rond 1 uur hebben we haar daar weer uit bed geplukt, meegenomen naar huis en weer in bed gelegd... en binnen 5 minuten sliep madam weer O+

Vanochtend lekker de kerstboel opgeruimd, woonkamer is weer helemaal fris en fruitig. Laat 2014 maar beginnen, wij zijn er klaar voor!!
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:32:50 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134948268
Happy New Year iedereen!

J. heeft het gisteren heel goed gedaan. Lagen 5 kinderen te slapen op de bovenverdieping bij vrienden, 2 sliepen overal doorheen, J. werd wakker van het vuurwerk, maar was heel rustig, en heeft van achter het raam gekeken, 2 werden wakker en moesten heel hard huilen (de knallen waren ook erg hard...). Om half 1 hebben we m weer in bed gestopt, en 5 minuten later sliep ie weer. Uitgeslapen tot half 9 *O*

Vorig jaar waren we bij vrienden en ging ik naar huis met buikpijn. Op 1 januari rond deze tijd zat ik (alleen) in het ziekenhuis omdat ik t niet vertrouwde. Vriend was nog bij familie in Zeeland. Die heb ik toch maar gebeld dat ie moest komen en maar even wat spullen voor me moest ophalen...
Nog 1 dag is J. nu een baby O+

Kyara, je jaaroverzicht O+ .
Hoezee voor alle vuurwerkkijkende baby's!
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:38:11 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134948332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 12:12 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft tot vanmorgen 9 uur geslapen. Toen is mijn vader haar gaan halen.

Spirit wat sneu :*

XM Riley drinkt het ook niet altijd helemaal op. Maar bij haar hielp het wel.
Net 180/5 gegeven, maar ze liet weer 60 staan. Dus tja. Ze heeft er echt last van. Vanmiddag drupje olie in de fles. Hopen dat het er dan uit komt.

Spirit, dat klinkt sneu! Arme Isa (en jullie! ;) )hopelijk gaat het snel beter.
  woensdag 1 januari 2014 @ 13:43:47 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134949481
Allemaal een heel gelukkig en gezond 2014 gewenst laiverds!! *O*

Ik ben niet bijgelezen maar hoop dat de jaarwisseling voor iedereen leuk was! E heeft tot 01:00 door het vuurwerk heen geslapen, in een ander bedje, dus ik ben weer trots! En daarna van 2:30-8:30 thuis O+
pi_134949857
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! :*
E.
pi_134949980
*O* Voor slapende babies door de knallen heen!

*O* Voor samen kijken met baby naar de knallen!

quote:
2s.gif Op woensdag 1 januari 2014 11:24 schreef Kyara het volgende:
Gelukkig 2014!

Het jaar waarin sommigen van ons voor de eerste keer en anderen voor de 2e of 3e keer mama werden is voorbij!

Vorig jaar had ik 1 baby, nu heb ik er 2.

Ons voornemen is om 2014 in dezelfde gezinssamenstelling te eindigen als dat we begonnen zijn. Dat is namelijk al een tijdje niet meer gelukt ;)

Hier overal doorheen geslapen. Wel een onrustige nacht. Ze merken toch dat er dingen anders zijn. Oma die de fles gaf, andere sfeer. Vanochtend wel uitgeslapen want mijn moeder sliep bij ons.
:D

Mooi overzicht Kyara! Jouw meisjes O+ O+

Hier heeft Nin ook door het vuurwerk heen geslapen, rond half 8 lag ze in bed en ze wilde pas om 2 uur drinken :o Daarna tot half 8 geslapen.

Ik moet trouwens zeggen dat we hier beduidend minder flitspoederknallen hebben gehad dan voorgaande jaren. De mooie pijlen daarentegen gingen extra lang door leek het wel, we hebben hier mooi uitzicht en konden wel anderhalf uur naar buiten kijken zonder ons te vervelen!

En net zag ik haar eerst blauwe plekje ;( Nou ja, het plekje is eigenlijk alweer aan het wegtrekken dus meer een geel plekje ;)
  woensdag 1 januari 2014 @ 14:23:17 #216
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134950377
Belle, kom jij niet naar de meet zaterdag?
pi_134950489
Ah toe belle?? Ik ben zo benieuwd naar jou en Nin O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134950516
Hier ook belle weinig knal en veel sier vuurwerk. De kinderen vonden het prachtig.
Kyan lijkt er niet beter op te worden. Pijn bij het slikken icm vier diaree luiers sinds gisternacht en weinig plasluiers en minder drinken zorgt ervoor dat we ons rond vijf uur toch op de huisartsenpost gaan melden :(
pi_134950602
He jakkes As, dat klinkt helemaal niet lekker inderdaad... Hopelijk knapt ie vlug toch weer op :*

Kyara, we zijn het wel van plan!

Phaidra, kom je ook? Wat leuk!
pi_134950687
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 14:31 schreef bellelena het volgende:
He jakkes As, dat klinkt helemaal niet lekker inderdaad... Hopelijk knapt ie vlug toch weer op :*

Kyara, we zijn het wel van plan!

Phaidra, kom je ook? Wat leuk!
:Y *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 01-01-2014 14:52:42 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 januari 2014 @ 14:39:07 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134950806
Leuk Belle *O*

As, klinkt niet zo goed. Succes bij de hap! :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 14:42:51 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134950895
Oei As, dat klink als een ziek mannetje. Succes bij de hap :*

Leuk belle! *O*!
pi_134950977
Dank jullie wel. Ik hoop op iets van ab ofzo en dat hij heel snel op knapt. Natuurlijk voor hem maar ook omdat ik zaterdag wil komen :@
pi_134950983
Beste wensen voor iedereen! Veel geluk, liefde en gezondheid gewenst voor jullie gezinnen O+ En vruchtbaarheid voor degenen die dat wensen ;).
pi_134951958
Gelukkig en gezond 2014 toegewenst, allemaal!!

Ellie is lekker wakker gebleven tot 0.45 uur, toen stortte ze als een blok in slaap :D. Laatste uurtje was wel even een beetje huilen, maar niet slapen dus al lopend had ze het prima naar haar zin! We waren bij vrienden en ze vond alles veel te leuk om te slapen! Eenmaal thuis sliep ze uiteraard in een ruk van 01.45 - 10.15 uur :D. Gek sociaal popje O+

As, sterkte voor Kyan!
Home is where the O+ is...
pi_134951987
Zal je altijd zien. Heb ik gebeld leeft hij nu ineens op. Niet huilen en wakker. Niet dat hij speelt ofzo. Hij zit alleen maar op de bank, maar nu lijkt het net of ik het erger heb gemaakt.
Maar hij is echt niet lekker want Yaro eet naast hem en hij doet er niets mee :D
pi_134952135
Laat je mannetje alsnog maar even nakijken As, maar fijn dat hij een beetje opgeleefd is. Klinkt wel herkenbaar trouwens, heb ik voor mezelf ook vaak. Dan wacht ik heel lang onder het mom van "het kwam vanzelf, het zal ook vanzelf wel weer overgaan", en als dat me dan toch te lang duurt, ga ik bellen, en voordat m'n afspraak is, is het inderdaad vanzelf overgegaan }:|
pi_134952188
Kyara leuk overzicht. O+

Belle leuk dat je komt zaterdag *O*

XM 180/5 of 210/6 werkt niet gelijk. En ik weet niet of het bij alle baby's werkt (vast niet :D ) Als je het echt niet vertrouwt even naar de hap gaan?

Ass beterschap voor je mannetje. Hopelijk helpt een ab kuur :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 15:49:41 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134952403
Gewoon even gaan As :). Voor de zekerheid.

Omen, ze heeft nu met veel moeite 3x een harde keutel eruit gewerkt, dus er komt nog wel *iets* uit. Ik kijk het nog ff aan. Sneu is het wel.

Ik twijfel nog steeds over zaterdag -O-. Ze moet in dat tijdsblok eigenlijk ook een fruithap en een fles en ze drinkt/eet echt belabberd als ze elders is... Sowieso als ze wakker is van 9-12 is ze daarna niet meer te harden en moet ze echt slapen..
  woensdag 1 januari 2014 @ 15:54:47 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134952517
Sneu idd XM -O-

En wb zaterdag.. het lijkt mij enorm leuk om jullie te zien, maar je moet doen wat goed voelt voor jullie :*. En als je er geen goed gevoel bij hebt..niks moet!
pi_134952657
Echt sneu is dat xm :*

En wb zaterdag ben ik het met Gotc eens. :*
pi_134953483
Iedereen de beste wensen :)

Weer bijgelezen, maar er is weinig blijven hangen..wel nog dat het voor L0t een spannend jaar gaat worden! Wat superleuk ^O^

En de terugblik van Bellelena vond ik zo mooi beschreven, kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen.

Nu een jaar gestopt met roken *O*
Vorig jaar woonden we nog niet zo lang samen in een huurhuisje. En waren we af en toe aan het kijken voor een koophuis. Nu hebben we een groot koophuis, die we wel nog moeten verbouwen maar oké. Eind januari vroeg ik aan mijn vriend of ik nieuwe pillen moest halen of dat ik alvast zou stoppen met de pil. Dokter had gezegd dat het toch nog wel zeker een halfjaar tot een jaar zou duren voor ik zwanger zou zijn. Dus gestopt...en eind maart een positieve test :o O+ En op 1 april aan vriendin verteld (die ook zwanger was) die me dus niet geloofde :D

Jaar begon trouwens niet geweldig want de kachel in de woonkamer ging niet meer aan. We hebben een ouderwetse gaskachel. Gelukkig kwam mijn vader to the rescue en doet ie het weer *O*
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:43:30 #233
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134953641
Angelatje, ik raak nog steeds gefrustreerd door jullie dakproblemen :+
pi_134954768
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:43 schreef GotC het volgende:
Angelatje, ik raak nog steeds gefrustreerd door jullie dakproblemen :+
Dat probeer ik te verdringen :D uiteindelijk is het net op tijd goed gekomen. 2 december was de timmerman voor het laatst en 4 december ben ik bevallen :') hij komt nu morgen weer voor wat kleine dingetjes, maar het is zo goed als af
pi_134954853
L sliep door de jaarwisseling heen. Maar toen we haar om 1 uur begonnen te horen, lag ze klaar wakker in haar bedje. En begon spooknacht nummer 2. :O Nog wel geprobeerd om wat slaap vanmorgen in te halen, want Ml nam L heel lief mee maar beneden. Vanavond zelf maar weer vroeg naar bed!

Angelatje hoe is het eigenlijk met je dak? En hoe gaat het voeden?

De meeting klinkt erg gezellig (ik mis iets op fb, denk ik?), maar wij hebben de eerste verjaardag van de eerste baby uit onze vriendengroep, helaas!
pi_134955365
Och nee, kukelt Isa me net van het bed af. Ik stond er naast, was op te vouwen en het ene moment ligt ze midden op ons bed en is er niks aan de hand en dan zie ik haar gaan en pets zo met haar gezicht op het laminaat. Huilen zoals ze nog nooit heeft gehuild, van de schrik denk ik, maar er komt nu wel een enorme paarse bult op haar hoofd.

Kan iemand me nog een keer geruststellen en vertellen wanneer ik daarmee naar de dokter moet?
Sarcasme. Herken het.
pi_134955372
Ff een ego post tussendoor... Ow heeft sinds gisteren opeens behoorlijke uitslag..
Het zijn behoorlijk grote rode vlekken, niet ruw, niet verdikt op z'n hele lijfje. Er zit een heel klein wit bultje, lijkt een beetje op brandnetel uitslag...
Iemand enig idee? Vind het een beetje eng :@

Oh en verder geen koorts of ziekteverschijnselen...
pi_134955626
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Loj het volgende:
Ff een ego post tussendoor... Ow heeft sinds gisteren opeens behoorlijke uitslag..
Het zijn behoorlijk grote rode vlekken, niet ruw, niet verdikt op z'n hele lijfje. Er zit een heel klein wit bultje, lijkt een beetje op brandnetel uitslag...
Iemand enig idee? Vind het een beetje eng :@

Oh en verder geen koorts of ziekteverschijnselen...
Vijfde/zesde ziekte?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_134955690
Heb plaatjes bekeken, lijkt het niet op..
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:01:51 #240
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134955735
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Spirit82 het volgende:
Och nee, kukelt Isa me net van het bed af. Ik stond er naast, was op te vouwen en het ene moment ligt ze midden op ons bed en is er niks aan de hand en dan zie ik haar gaan en pets zo met haar gezicht op het laminaat. Huilen zoals ze nog nooit heeft gehuild, van de schrik denk ik, maar er komt nu wel een enorme paarse bult op haar hoofd.

Kan iemand me nog een keer geruststellen en vertellen wanneer ik daarmee naar de dokter moet?
Volgens mij als ze misselijk, suf of stil zijn moet je naar de dokter.

Schrikken :*!
pi_134955774
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:59 schreef Loj het volgende:
Heb plaatjes bekeken, lijkt het niet op..
Morgen even langs de dokter? Via het forum zonder foto is een beetje moeilijk :@
pi_134955803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Spirit82 het volgende:

Dat ze huilde is al een goed teken. Nu idd opletten dat ze niet misselijk word. Weg valt qua interesse of hoe je het ook noemt bij een baby. Of blijft huilen.
pi_134955904
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Morgen even langs de dokter? Via het forum zonder foto is een beetje moeilijk :@
Daar heb je zeker gelijk ik, hoopte stiekem dat iemand zou zeggen: o dat is een allergische reactie op appels... Ofzoiets he ;)

Het lijkt ook in korte periode (half uur) op te komen en dan weer te verdwijnen ..
Dus het is gewoon raar..

Misschien dat ik zo na het eten toch ff de hap bel, om me gerust te stellen :@
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:09:11 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134955908
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Volgens mij als ze misselijk, suf of stil zijn moet je naar de dokter.

Schrikken :*!
Dit, en als het hoger is dan 1 meter geloof ik.
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:09:43 #245
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134955917
Loj, bij twijfel even de HA bellen voor advies.
pi_134956060
Geen waterpokken Loj?
pi_134956218
Hoe is het nu met Kyan As? En Spirit, met Isa? En Loj, met Ow? (Ziekenboeg!)

En aloha, happy new year!! Wij hebben het bij m'n moeder in Den Haag gevierd, was heel gezellig. E. was ook allerliefst en heeft lekker geslapen. Vanmiddag nog even op de begraafplaats geweest en een kaarsje bij het graf van m'n vader gezet, dat vond ik wel een mooie gedachte. En nu zijn de feestdagen weer voorbij en dat is maar goed ook want ik voel me echt een volgevreten appelflap.
pi_134956581
Zo terug van de ha post (al even hoor maar eerst gegeten). Eerst kregen we van de arts een hele uitleg waarom liever geen ab bij kinderen. Vervolgrns benoemd hij dat hij er wel echt ziek uit ziet en onderzoekt hem. Conclusie ontstoken ogen, oren en keel. Waarop hij de dosering van de ab noemt. Mijn moeder en ik keken elkaar even zo aan :? Na zijn verhaal maar ben er wel blij mee.
Thuis even snel gedouched, zetpil gegeven de ab en een fles (weinig op) en nu is hij knock out.

Beterschap voor alle andere zieken kindjes ook.
pi_134956838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Sull het volgende:
Angelatje hoe is het eigenlijk met je dak? En hoe gaat het voeden?

Het dak is al een tijdje dicht gelukkig. Binnenkort word er nog een extra dakraam geplaatst en er moeten nog wat dingen afgewerkt worden. En misschien dat de timmerman nog een andere trap gaat plaatsen, maar hij moet eerst even kijken wat de mogelijkheden zijn ivm de ruimte enzo.

Het voeden lukt nog steeds niet want meneertje snapt gewoon niet dat hij een grote hap moet nemen om de tepel goed in zijn mond te krijgen. Hij sabbelt gewoon een beetje en soms houd hij gewoon zijn mond open want het loopt er toch zo in :D

Hij is nu al een paar dagen huilerig. En is dan aan het happen, maar als hij dan de fles krijgt drinkt hij even en gaat daarna sabbelen op de speen :? Maar als hij dan bij me ligt is er niets meer aan de hand :{
Oja en vandaag is hij alweer 4 weken *O*
pi_134957207
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:44 schreef angelatje het volgende:
Maar als hij dan bij me ligt is er niets meer aan de hand
Dan is dat dus de reden dat hij wat huilerig is.
Mamahonger O+
pi_134957303
Hap denkt huiduitslag door een virus, vannacht ff aankijken en morgen even langs de eigen ha... En als hij koorts krijgt alsnog langskomen
Wel beetje gerustgesteld :)
Sorry voor m'n ego posten,

Ik lees vanavond wel ff bij!
pi_134957352
Spirit, wat vervelend! Hoe gaat het nu?

Loj, vervelende klachten, trekken de plekken ook weg?

As, wat sneu! Klinkt heftig, hopen dat de ab snel aansluit.

Angela, fijn dat het dak dicht is! Hapt nu dus wel, maar niet voldoende tepelhof mee? Kun je al een hele voeding voeden zo dan?
pi_134957381
Ze huilde heel erg en het duurde ook even om haar stil te krijgen, maar met de speen en daarna wat te drinken is het wel gelukt. Daarna heeft ze nog een potje avondeten naar binnen gewerkt en wat yoghurt, niet van harte, maar ze lachte er wel bij en kon ook nog even "kwispelen" en gek doen, dus ik voel me er al wat beter over. Ze ligt nu in bed, maar ik ga wel elke 10 min ofzo kijken of ze nog wel ademt :') We hebben wel een boxspring, 70 cm, dus het wel nog een flinke val ook ;( man, wat voel ik me schuldig.
Sarcasme. Herken het.
pi_134957635
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:04 schreef Sull het volgende:
Spirit, wat vervelend! Hoe gaat het nu?

Loj, vervelende klachten, trekken de plekken ook weg?

As, wat sneu! Klinkt heftig, hopen dat de ab snel aansluit.

Angela, fijn dat het dak dicht is! Hapt nu dus wel, maar niet voldoende tepelhof mee? Kun je al een hele voeding voeden zo dan?
Nee hij hapt idd nog steeds niet goed. En als hij een keer goed hapt dan laat hij na een paar slokken weer los. En ik denk niet dat hij het gaat snappen, maar blijf het af en toe proberen. Ws is hij al teveel gewend aan de fles.
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:16:32 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134957697
Och spirit, wat sneu! Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Hou haar maar goed in de gaten :Y.

Loj fijn dat je een beetje gerustgesteld bent :)

As, hopelijk slaat de ab snel aan.
pi_134958755
Spirit wat een schrik, gelukkig lijkt het mee te vallen.
Loj wat gek!
As hopelijk knapt Kyan snel op met de ab, is hier meestal de volgende dag al te merken!
pi_134959027
Spirit wat schrikken zeg. Gelukkig dat ze stil is. :*

Loj wat vreemd van die vlekjes. Gelukkig heeft de hap je een beetje kunnen geruststellen

Ass hopelijk is Kyan gauw beter door de ab

En ik vind de jaarwisselingsverhalen zo leuk om te lezen O+
pi_134959112
Oh Spirit, ik las er overheen joh. Wat rot! Hou dr maar goed in de gaten :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:31:44 #259
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134960540
Wat sneu Spirit :*

As, hopelijk knapt Kyan snel weer op met de AB kuur.

Loj, hopelijk krijgt hij er geen last van en trekken de plekken ook snel weg
pi_134961704
Bedankt dames. Ik hoop dat het snel aan slaat, hij is nu echt heel sneu. Moet je die ogen zien :'(
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:01:32 #261
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134961794
Agos! Dat is echt een heel zielig snoetje ;( Beterschap lieve Kyan :* Lekker gaan slapen.

[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 01-01-2014 21:08:58 ]
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:02:40 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134961851
Och die rode oogjes ;(. Beterschap!
pi_134962018
Dat is echt heel sneu zeg :'( :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:08:18 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134962113
Och erm, dat snoetje ;(
pi_134962133
Aaww ;(
pi_134962247
Kyan, wat sneu! Beterschap!

Loj, gek, die plekken? Komen ze op en verdwijnen ze weer? Is hij verder anders dan normaal?

Spirit, wat sneu! Arme Isa... Maar als ze zich goed voelt komt het vast in orde!

Hier is er een zojuist volledig in slaap gestort O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:11:55 #267
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134962303
Oh wat zielig As :*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:19:46 #268
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134962717
As wat sneu beterschap!
pi_134962865
Ja het is ook zielig. Ik loop nu weer rondjes want na drie uur proberen in zijn bed moet hij nu echt slapen. Hopelijk kunnen we hem dan straks in bed leggen.
En dan te bedenken dat ik vanmiddag weer twijfelde om te gaan naar de huisartsenpost.

Cwen heb je ook een foto van de volledige overgave?

Loj kan het niet komen van warmte?
pi_134962870
Ooh, As... Wat een zielig ventje zo... Ik duim mee dat die ab snel aanslaat!
pi_134963109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef As1981 het volgende:
Cwen heb je ook een foto van de volledige overgave?
Ik ben net beneden, helaas! Maar heb wellicht wel een vergelijkbare... Ff zoeken!

Edit: gevonden! Zo zien we haar niet vaak, in diepe slaap!

[ Bericht 35% gewijzigd door Cwen op 01-01-2014 21:33:02 ]
pi_134963527
Wat een super foto zeg <3
pi_134963560
Aw Cwen.. wat heerlijk!
Ik word er zelf bijna moe van... ik wil ook in zo'n lekker doek in een MC! O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:35:46 #274
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134963607
Wat schattig zeg! O+
pi_134963925
Doet me denken aan een foto van Lars toen ie nog klein was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134964136
Wat een verschil maar toch zo hetzelfde shandaly. Zo veel groter maar dezelfde houding en uitdrukking.
pi_134964265
Aaawww met dat snaveltje open Cwen O+

Mijn kleine meiske had helemaal goede zin vanmorgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134964333
Juud <3
Ik heb echt een hekel aan groen. Maar wat staat het haar goed en wat een leuk mutsje
pi_134964373
Ja he? Daarom vond ik die twee toen ook zo tof. O+ Zelfs eenzelfde hydrofiel op de achtergrond ;)

Juud, wat een schattig mutsje! Met een mooi mutsje ;)
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:00:56 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134964935
Wat een leuke vergelijkingsfoto's Shandaly O+! En precies dezelfde houding!

Awww wat een cutie Juud O+ Dat mutsje is geweldig!
pi_134965498
Juud wat een poppetje O+ O+

Ik zie altijd van die ontzettend lekker ingepakt babys, en voel me dan altijd een beetje een slechte moeder. Niet alleen laat ik mijn kind van het bed vallen, maar ik trek haar ook alleen een vestje met capuchon aan als we naar buiten gaan :@ Ze ligt dan wel onder 2 dekentjes en goed ingepakt, maar toch :D
Sarcasme. Herken het.
pi_134965732
Joh Spirit ben je gek, 2 dekens is toch hetzelfde als een jas+dekentje. En ik had van de week perongeluk nagellak aan mijn baby's hoofd gesmeerd, das niet echt het toppunt van goed moederschap. Van het bed rollen gebeurt nou eenmaal en Isa is verder goed te pas toch? En je houdt haar goed in de gaten, dus niks mis met jouw moederskills:)
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:21:20 #283
381212 Gulara
From the future
pi_134965943
Gelukkig nieuwjaar allemaal.

K.yan word maar snel beter. :*

En allemaal kleine ingepakte muppies. O+

Ik ben zelf ook matig met inpakken hoor spirit. Even een paar minuutjes van en naar de auto gaat meestal zonder mutsje. En ik pak em ook zeker niet te dik in onderweg.
Zo koud is het nou ook weer niet? (En als ik het zeg. :o )
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:23:02 #284
381212 Gulara
From the future
pi_134966017
Nagellak. Fancy. :D

Ik liep van de week twee keer vlak achter elkaar tegen een deur aan met het hoofd van m'n kind :X :'(
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:23:20 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134966029
Ik pak E ook nooit zo dik in hoor Spirit! Altijd een gebreid wollen vestje en een mutsje als we met de wagen weggaan (want voetenzak), en in de auto gewone kleertjes en een dun fleecedekentje over. Anders wordt ze echt klam!

Mijn kleine arme meiske had trouwens helemaal niet haar dag ;( vanochtend al heel verdrietig onder de douche, en toen we bij mijn schoonzus aankwamen voor nieuwjaarsvisite haalde ik haar roodgloeiend uit de maxicosi... gedronken als een natte krant en ook avondeten ging er niet in :N De terugweg heeft ze goed geslapen en ze leek net iets minder warm, maar toch nog 39,4 :X

Heb een zetpil en dentinox gegeven, en nu maar hopen dat ze lekker slaapt...
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:26:03 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134966150
Meiden hebben hier ook geen muts op. Alleen als het vriest anders alleen hun capuchon of zo. :@

Oh Cwen, wat lief! O+
Shandaly, wat een mooie vergelijking! En het is echt al helemaal Lars he! O+
Juud, wat staat dat mutsje haar mooi! O+

Gulara, doe je wel een beetje voorzichtig met mijn schoonzoon?

Sneu LB, hopelijk is ze snel weer zichzelf :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:36:21 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134966649
Oh en wat een heerlijk slapende Ellie en schattig poppetje van Juud zag ik O+ en Kyan :'( hopelijk slaat de antibiotica snel aan!!

Is Isa lekker aan het slapen nu Spirit?
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:40:47 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134966922
Mutsje doe ik ook alleen als het echt koud is. Van en naar de auto vaak genoeg alleen ff in de wrapper in de mc.

Hier geen nagellak of gebots, maar wel regelmatig een kras van een nagel bij het aan- of uitkleden. Laatst nog een spoor van een drukknoopje op haar voorhoofd :') :@.
pi_134966969
Ja, dank jullie voor het meeleven O+ Ik heb haar net de late fles gegeven en ze werd er niet eens wakker voor en tukt nu lekker verder IN HAAR EIGEN BED! Ik zei net al tegen man, volgende keer als ze slecht slaapt... ;)

Wb inpakken, ik haal een kleddernatte zweetIsa uit de mc als ik haar teveel aantrek :D
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:48:35 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134967301
Wat doen jullie overigens met koorts? Ik heb E ipv een dikke slaapzak met alleen romper, nu een dunne slaapzak met romper en pyamashirt + maillot aangedaan.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:59:39 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134967961
Wel koeler aankleden inderdaad. Bij koorts haal ik ook meestal de mouwen van de slaapzak.
pi_134968165
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dank jullie voor het meeleven O+ Ik heb haar net de late fles gegeven en ze werd er niet eens wakker voor en tukt nu lekker verder IN HAAR EIGEN BED! Ik zei net al tegen man, volgende keer als ze slecht slaapt... ;)

Wb inpakken, ik haal een kleddernatte zweetIsa uit de mc als ik haar teveel aantrek :D
flashback naar toen F.leur op eenzelfde manier van t bed viel.. Rotgevoel is dat!

Maar als ze normaal wel wakker wordt en nu na een val op haar hoofd 'goed slaapt' zou me dat ook verontrusten.. Werd ze wel goed wakker voor de voeding en was ze toen alert?
pi_134971175
:* voor alle zieke kindjes en kindjes die zich pijn hebben gedaan :*

Zag verschillende mooie foto's voorbij komen ook! O+

Dus ik voel me zo vrij zelf ook een foto te posten..
Worteltjes :P ze weet nog niet zo goed wat ze er van moet denken ;) maar het wordt ook niet geweigerd :)

SPOILER
  donderdag 2 januari 2014 @ 03:44:37 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134974512
Aww Hillie, wat een rijkdom in je spoiler! O+ En worteltjesmonstertje :D

Echt, waarom ga ik gourmetten als ik weet dat m'n buik het haat? 2 avonden achter elkaar? Gisteravond zat ik rond dit tijdstip ook op de pot :') Meh.
pi_134974532
Schijten en Fokken; altijd een goede combi! :Y)

Sterkte! :*
  donderdag 2 januari 2014 @ 03:58:07 #296
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_134974586
Pfff, mijn baby is WAKKER. Al sinds half 2. Ik denk dat ze even haar ritme moet zoeken, het ziekenhuis was natuurlijk raar en anders en op de vreemdste momenten moest ze drinken enzo..

Spirit :'( hoop dat ze helemaal ok is en lekker slaapt enzo.

Hillie, lief O+

Ohja, en babytv, sjezus, in mijn hoofd was dat een enorm psychedelische bende altijd, maar ik dacht dat ze tussen Stef en Isabel de programmering hadden aangepast ofzo. Maar ik weet nu waar ze de psychedelische shit gelaten hebben. Die zenden ze 's-nachts uit :')
3!
pi_134974792
Ass hoe is jouw nacht gegaan? Is Kyan al wat opgeknapt?

Cwen die slaapfoto is zo lief O+

Shandaly ze lijken echt op elkaar. Ik dacht eerst dat het dezelfde kinderen waren, maar dan een maandje verder :@

Juud die foto van je meisje is O+

Als ik alleen naar de auto moet doe ik Riley alleen haar jas en sjaal om als het niet te koud is. En ik draag haar altijd naar de auto. In de ochtend doe ik altijd wel een mutsje op en warme slofjes aan, want soms is het dan zo koud buiten

LB sneu als ze hun dag niet hebben. Hopelijk gaat het vandaag weer beter :*

Spirit hoe gaat het met Isa?

Hillie die wortelfoto's :D
En die foto van broer en zus maakt me aan het rammelen O+

Inca lange nacht gehad. Hebben jullie nog kunnen slapen. Hoe gaat het verder met je moppie?

Vandaag komt mijn zus eerder om Riley uit bed te halen. Ik kon dus gewoon langer in bed blijven, want ik hoef alleen mezelf maar aan te kleden. *O* Alleen ik vind het jammer dat ik haar straks dan niet ziet bij het wakker worden -O-
pi_134974805
Ow dat is een lange dag dan Inca....
Haha ja baby tv is heel anders snachts kwam ik laatst achter :P

Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Ik heb Lola wel altijd een winterjas aan in de kinderwagen, ook met voetenzak... Maar ze voelt ook helemaal niet super warm als ik haar daaruit haal, gewoon normale temperatuur :)
Hoop nog wel een borgvestje te scoren in de uitverkoop van Z8, die zijn lekker warm O+ heb alleen geen zin om er 50-60 euro voor te betalen....
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 07:05:30 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134974863
Wortelhoofd :D :+

En ik vergat Juud, Cwen en Shandaly geloof ik! Mooie kleur groen Juud, wat een dotje! En Shandaly, ik dacht ook dat het hetzelfde kind was :D. Cwen, die uitstekende voeten! Geweldig :D. Die is diep in dromenland.

Ik zit op mn werk. Jee, dat was lekker doorkarren maandag en vandaag zeg. Dat zal maandag wel weer anders zijn.
pi_134974917
Foto's O+

As jeetje wat is hij zielig
Shandaly wat geweldig die foto's! Echt precies dezelfde houding
Juud dat staat haar mooi
Cwen wat ligt ze lekker te slapen
Hillie lekker, worteltjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')