SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets dacht ik ook aan.quote:Op maandag 30 december 2013 21:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet te belachelijk veel. 500 miljoen totaal ofzo?
quote:Op maandag 30 december 2013 21:49 schreef Toto69 het volgende:
Mensen,
Het is de hoogste tijd om maar eens bekend te maken:
Ik ga stoppen met FOK!
Allemaal alvast een gelukkig nieuw jaar en pas op met het vuurwerk.Ben je er vanavond ook al niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne jaarwisseling, en dat 2014 je iets beters als TIPS mag brengen
foeiquote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef µ het volgende:
* µ vertrekt weer. Volgende TR met plaatjes van foksters graag.
Sorry, ik bedoel afgelikt.quote:
Mensen,
Ik ga stoppen met FOK!
Allemaal alvast een gelukkig nieuw jaar en pas op met het vuurwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan je missen!!!
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar!!Spatieboos
1 2 3 4 5 6 7 | static const unsigned int MAX_BLOCK_SIZE = 1000000; static const unsigned int MAX_BLOCK_SIZE_GEN = MAX_BLOCK_SIZE/2; static const unsigned int MAX_BLOCK_SIGOPS = MAX_BLOCK_SIZE/50; static const unsigned int MAX_ORPHAN_TRANSACTIONS = MAX_BLOCK_SIZE/100; static const int64 MIN_TX_FEE = 10000000; static const int64 MIN_RELAY_TX_FEE = MIN_TX_FEE; static const int64 MAX_MONEY = 50000000 * COIN; // maximum number of coins |
quote:Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[ code verwijderd ]
MAX_MONEY dus op 50 miljoen gezet. MIN_TX_FEE lijkt me de minimale transaction fee. Dat mag wel een stuk lager.
Mensen,
Ik ga stoppen met FOK!
Allemaal alvast een gelukkig nieuw jaar en pas op met het vuurwerk.Tot volgend jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
0.1 btc ?quote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Transaction fee hou ik nu op 0.1.
quote:
*danquote:Op maandag 30 december 2013 21:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben je er vanavond ook al niet meer?
Fijne jaarwisseling, en dat 2014 je iets beters als TIPS mag brengen
hup betaquote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef robin007bond het volgende:
Het is nog best een rekenwerkje. Hoeveel coins ik per block weggeef, hoeveel blocks er per dag zijn en hoe lang ik het dus wil laten duren voordat alle 50 miljoen coins zijn gemined.
Als je hulp nodig hebt met wat simpel rekenwerk laat je het maar horen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef robin007bond het volgende:
Het is nog best een rekenwerkje. Hoeveel coins ik per block weggeef, hoeveel blocks er per dag zijn en hoe lang ik het dus wil laten duren voordat alle 50 miljoen coins zijn gemined.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef kthxbye het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het wel goed gegaan en heb ik wel geluk gehad en een beetje slim heen en weer gesprongen met die MOON launch
Thanks!quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met wat simpel rekenwerk laat je het maar horen.
Is het met of zonder Twan Huys?quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerst even NieuwsUur kijken.
Nice, ik ben jaloers.quote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef kthxbye het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het wel goed gegaan en heb ik wel geluk gehad en een beetje slim heen en weer gesprongen met die MOON launch
Ben je een coin aan het maken?quote:Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[ code verwijderd ]
MAX_MONEY dus op 50 miljoen gezet. MIN_TX_FEE lijkt me de minimale transaction fee. Dat mag wel een stuk lager.
Mag ik preminen?quote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef robin007bond het volgende:
Ja boobcoin #nojokequote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben je een coin aan het maken?
Ssst. Komt wel goed.quote:Op maandag 30 december 2013 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben je een coin aan het maken?
Rustige lancering met relatief hoge blockreward. Daarna pas pools naar buiten gaan brengen enzo.quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ssst. Komt wel goed.
Zit alleen even te bedenken hoe we gaan preminen zonder de waarde drastisch te verpesten. Ik wil jullie ook blij maken namelijk.
Cool! Laten we wel uitkijken met de termen die we hier gebruiken. Als ze op Bitcointalk gaan zoeken naar de herkomst dan komen ze hier. We kunnen wel in het Nederlands praten over wat we gaan doen maar bepaalde termen zijn onveilig. van te voren minen is dus veiliger dan dat andere. hihiquote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ssst. Komt wel goed.
Zit alleen even te bedenken hoe we gaan preminen zonder de waarde drastisch te verpesten. Ik wil jullie ook blij maken namelijk.
Helder.quote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Cool! Laten we wel uitkijken met de termen die we hier gebruiken. Als ze op Bitcointalk gaan zoeken naar de herkomst dan komen ze hier. We kunnen wel in het Nederlands praten over wat we gaan doen maar bepaalde termen zijn onveilig. van te voren minen is dus veiliger dan dat andere. hihi
Kunnen ze gewoon vertalen, noem het dan gewoon booben.quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder.
Daar heb je gelijk in.Ik zal even wat posts editen.
Voorneuken noem ik het.quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kunnen ze gewoon vertalen, noem het dan gewoon booben.
Ook goed, je snapte het puntquote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voorneuken noem ik het.
Gelieve alle posts die het hebben benoemd -> voorneuken.
Jup.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ook goed, je snapte het punt
wacht maar totdat ze TO TEH MOON!!1 gaanquote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef KOiNFiSH het volgende:
https://docs.google.com/s(...)1E&usp=sharing#gid=0
Tis ook niet zoveel waard.
Nou je doet gewoon precies als mooncoin zeggen dat je gddost bent, terwijl wij in een prive pool gaan minen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ssst. Komt wel goed.
Zit alleen even te bedenken hoe we gaan voorneuken zonder de waarde drastisch te verpesten. Ik wil jullie ook blij maken namelijk.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef robin007bond het volgende:
Difficulty ga ik denk ik om de dag laten veranderen. Toch zit ik te denken aan 3 dagen zodat we 3 dagen even flink kunnen masturberen.
Ja, hmm lekker vooraftrekkenquote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef robin007bond het volgende:
Difficulty ga ik denk ik om de dag laten veranderen. Toch zit ik te denken aan 3 dagen zodat we 3 dagen even flink kunnen masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |