Kan ze eens een goed liedje schrijven, voor volgend jaarquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan ze eens een goed liedje schrijven, voor volgend jaar
Bonehead heet ie toch? Tenminste, zo noemden ze 'm. Herinner ik me.quote:Op maandag 30 december 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Betere drummer dan de Beatles wel
Het begin heeft een klein beetje weg van Imagine. Verder is ie wel door te komenquote:Op maandag 30 december 2013 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
Oasis - Don't Look Back In Anger
Ken deze niethahaha
Ik zocht altijd nog naar andere Oasis nummers naast Wonderwall, wel leuk om deze te horen danquote:Op maandag 30 december 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het begin heeft een klein beetje weg van Imagine. Verder is ie wel door te komen
Klopt, dit hadden ze ook in de jaren 70 kunnen maken. Beatles, Smiths, Oasis, Arctic Monkeys... het niveau gaat met de band omlaag van de Britse gitaarbands.quote:Op maandag 30 december 2013 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Alles aan dit nummer ademt The Beatles. Daarom is het ook zo goed.
Dartsquote:
Ik snap het niet helemaalquote:Op maandag 30 december 2013 20:17 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
je doelt op het songfestival liedje wat ze moet schrijven
De enige band waarvan Noel vond dat ze aan konden tippen, waren The Beatles. De rest was bagger.quote:Op maandag 30 december 2013 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Alles aan dit nummer ademt The Beatles. Daarom is het ook zo goed.
Falling Down, The Shock of The Lightning, Cigarettes and Alcohol, Rock 'n Roll Starquote:Op maandag 30 december 2013 20:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zocht altijd nog naar andere Oasis nummers naast Wonderwall, wel leuk om deze te horen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |