Dit zijn ook appelbeignets. Appelflappen zijn andere dingen volgens mij.quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb voor morgen appelbeignets besteld, zijn dat nou die jij gebakken hebt of zijn dat appelflappen
Ik vermoed dat het een clapband is...quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
En daarna Trouble, dus de band is lek.
Lou Reed over een paar Rolling Stones.quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
En daarna Trouble, dus de band is lek.
ok, dan zit ik goed denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit zijn ook appelbeignets. Appelflappen zijn andere dingen volgens mij.
Dat vind ik net vloeibare tandpasta.quote:
Eric bezig geweest?quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een clapband is...
Hopelijk heeft Henk Westbroek een oplossing...
quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef FritsFlits het volgende:
een mooie Coldplay
Dat MAG gezegd worden mensen
Hun oude nummers zijn goed hoor, na 2005 foutquote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de beste nummers van Coldplay. Nog steeds, na al die jaren.
Als hij nou niet zong was dit nummer prima te pruimen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze kan ik hebben............oh wacht, hij ging zingen
Dit zijn appelflappen:quote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, dan zit ik goed denk ik
quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij weet wel waar zwarte Piet woont. Maar of je daar nou zoveel aan hebt? Die ging uit fietsen en toen klapte zijn bandquote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ow nee, ik vind dat af en toe best heel lekker.quote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik net vloeibare tandpasta.
Vandaar die plaspauzequote:
ja, die moet ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit zijn appelflappen:
[ afbeelding ]
ik durf te gokken dat dat beter klinkt dan Chris Martinquote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits zingt hardop mee
I never ment to cause you harm..
quote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik durf te gokken dat dat beter klinkt dan Chris Martin
Misschien toen ik nog op koor zatquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik durf te gokken dat dat beter klinkt dan Chris Martin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |