SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
haha'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
avond, nog wat spannends gemist hier ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is die nieuwe Barkley if een cam of cm ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
CAM.. ik vind hem nog steeds wat te duur.quote:Op maandag 30 december 2013 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die nieuwe Barkley if een cam of cm ?![]()
Naamtopic
Oh wacht...
Kut van een Zhano
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kom je vanavond clubs?quote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Zal ik anders maar weer mijn waardeloze teams gaan spammen om het topic levendig te houden?![]()
Pfoe. Ik zat ook al op te zoeken. Echt jong, 27.quote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef DutchSL het volgende:
Sjoerd Huisman overledendamn, die is jonger dan ik.
![]()
Investeren in goud.quote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou ik heb weer 430k om te besteden... Waar kan ik het deze keer aan verspillen?![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef DutchSL het volgende:
Sjoerd Huisman overledendamn, die is jonger dan ik.
DutchSL, sorry dat ik het zeg, maar laat ik het netjes zeggen: ik dacht dat je jonger was dan 27.quote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pfoe. Ik zat ook al op te zoeken. Echt jong, 27.
Ik zeg slachtoffer Illuminati. Club van 27 jeweettoch. Het is wel heftig altijd als mensen zo jong al overlijden, zeker bij topsporters vind ik dat toch iets geks hebben.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Topsport is niet gezondquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
DutchSL, sorry dat ik het zeg, maar laat ik het netjes zeggen: ik dacht dat je jonger was dan 27.
Ik zeg slachtoffer Illuminati. Club van 27 jeweettoch. Het is wel heftig altijd als mensen zo jong al overlijden, zeker bij topsporters vind ik dat toch iets geks hebben.![]()
![]()
Hij is blijkbaar al afgelopen nacht overleden, maar de familie wilde het stilhouden om de wedstrijden van vandaag niet te verpesten.
Vandaag overigens ook een voetballer van een Hongaarse club & international van Trinidad & Tobago overleden:
http://en.wikipedia.org/wiki/Akeem_Adams![]()
Ja, maar dat klinkt toch gek vind ikquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:32 schreef DuTank het volgende:
Naamtopic
Oh wacht...
Kut van een Zhano![]()
![]()
Geen reacties op?quote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel wat
Jackson en Costa in 1 teami'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ok. Jonas is een baas.quote:
Supergezellig in de kantine hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Zhano op 30-12-2013 20:52:27 ]![]()
Born in the USA nu.
Tevens Zenit-shirt binnen.
special credits to me boii zhano."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Oké prima, ben benieuwdquote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok. Jonas is een baas.
Supergezellig in de kantine hier
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Derde shirt van bayern binnenquote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
Born in the USA nu.
Tevens Zenit-shirt binnen.
special credits to me boii zhano.![]()
![]()
Vet.quote:
Welke?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik heb het thuis shirt van der Müllerquote:
Deels een geintje, want ze noemen me soms ook wel een Duitser vanwege mijn lof voor Bayern/Dortmund en het Duitse elftal
Ik zou Lima van Benfica op CAM zetten en dan Lucho Gonzalez of Defour op CM ipv Quintero.quote:
Verder zou ik IF Garcia gebruiken ipv Casemiro en Courtois ipv Helton.
Maar eigenlijk zou ik eerder voor 442 ofzo gaan als je die twee spitsen wilt combineren, ik vind 4312 een beetje een lastig systeem zo zonder flanken, vaak wijken de spitsen dan uit naar de flank en deze twee zijn toch meer spelers die in de punt moeten staan.![]()
Zo'n mooi nummer deze.
Phil Collins.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nog 2 weekjes en ik mag de club ook joinen. Ben wel benieuwd hoe ik gaquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
DutchSL, sorry dat ik het zeg, maar laat ik het netjes zeggen: ik dacht dat je jonger was dan 27.
Ik zeg slachtoffer Illuminati. Club van 27 jeweettoch. Het is wel heftig altijd als mensen zo jong al overlijden, zeker bij topsporters vind ik dat toch iets geks hebben.![]()
![]()
Ik heb götze achterop staan omdat ik ook een shirtje van hem heb toen bij bij dortmund speelde, en natuurlijk kan hij ontzettend goed voetballenquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het thuis shirt van der Müller
Deels een geintje, want ze noemen me soms ook wel een Duitser vanwege mijn lof voor Bayern/Dortmund en het Duitse elftal![]()
![]()
Haha wat hij misschien dacht was dat je nu 3 shirts van Bayern hebt. Dacht ik ook namelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Het derde shirtchampions league shirt, hoe je het wilt noemen
Oh, dat is wel een mooie inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Het derde shirtchampions league shirt, hoe je het wilt noemen
Vind uitshirts en 3e tenues sowieso vaak wel vet, want dan kun je afwijken van het traditionele waar je je bij een thuisshirt meer aan moet houden.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb een 100 jarig barca jubileum shirt van Rivaldo, laat dat nou net de club zijn die ik niet kan uitstaan...![]()
Wow. Inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha wat hij misschien dacht was dat je nu 3 shirts van Bayern hebt. Dacht ik ook namelijk.
Ik bedenk me na jouw post ook pas dat hij dat bedoelde.
uitglijden in de douche ofzo?quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes en ik mag de club ook joinen. Ben wel benieuwd hoe ik ga
.
Ik ben op zoek naar zo'n filmpje van een jackass-achtig programma waarin een van die gasten een pad afrent terwijl ze een tijger vrijlaten waarna ie tegen de grond wordt gewerkt.
Maar ik bedoel niet deze
en niet deze
Iemand enig idee welk filmpje ik bedoel?![]()
Was ook niet heel duidelijk, mijn excusesquote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha wat hij misschien dacht was dat je nu 3 shirts van Bayern hebt. Dacht ik ook namelijk.![]()
![]()
Voorkeur voor competitie of formatie?quote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb nog een goud teampje nodig van rond de 75k. Heeft iemand iets leuks voor me?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb inspiratie nodig voor spelers die ik kan gebruiken dus ik heb geen voorkeurquote:Op maandag 30 december 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voorkeur voor competitie of formatie?![]()
![]()
Ga naar futhead en druk 11 keer op random...quote:Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb inspiratie nodig voor spelers die ik kan gebruiken dus ik heb geen voorkeurnu zijn er letterlijk duizenden opties.
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb inspiratie nodig voor spelers die ik kan gebruiken dus ik heb geen voorkeurMaak mijn bovenstaande team met een paar upgradesquote:Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb inspiratie nodig voor spelers die ik kan gebruiken dus ik heb geen voorkeur
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nou dan vraag ik het anders: wat is jou favoriete team, speler en formatie?quote:Op maandag 30 december 2013 21:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ga naar futhead en druk 11 keer op random...nu zijn er letterlijk duizenden opties.
![]()
![]()
Het fijnst speelde 433 met false 9 Ibrahimovic.. maar dat past niet binnen je budgetquote:Op maandag 30 december 2013 21:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nou dan vraag ik het anders: wat is jou favoriete team, speler en formatie?![]()
![]()
Heb drie miljoen op dit momentquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het fijnst speelde 433 met false 9 Ibrahimovic.. maar dat past niet binnen je budgetmaar ik wil met grote aankopen wachten tot het toty uitkomt.
![]()
10cc - Dreadlock Holiday! Stond in mijn lijstje
Ah.quote:worden ze niet meer verkocht?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jawel, maar ik ben nog niet in blijdorp geweest. Zal ook nog wel even duren voordat ik daarheen ga. De vorige keer had ik een date en we zouden daarheen gaan, maar toen was het 32 graden en zijn we maar wat gaan drinkenquote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah.worden ze niet meer verkocht?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ah in de winter is het ook leuk hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben nog niet in blijdorp geweest. Zal ook nog wel even duren voordat ik daarheen ga. De vorige keer had ik een date en we zouden daarheen gaan, maar toen was het 32 graden en zijn we maar wat gaan drinkenIk vind het wel een mooie dierentuin.
Tevens:__!
Die gast raakt nietsquote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lewis dacht ook even te kunnen juichen![]()
![]()
Ik had het eigenlijk over het publiek.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb je die andere finalist nog niet gezien
Engelsen hequote:Op maandag 30 december 2013 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over het publiek.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik 501 ga spelen ben ik een uur bezig om dubbel 1 te gooien.
Same here. En uiteindelijk besluit ik dan dat single finishen ook magquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als ik 501 ga spelen ben ik een uur bezig om dubbel 1 te gooien.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als ik 501 ga spelen ben ik een uur bezig om dubbel 1 te gooien.Altijd als darten op de tv komt moet ik toch even een pijltje gooien.
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Same here. En uiteindelijk besluit ik dan dat single finishen ook magik ken het.
Vorige keer had een maatje in zijn nieuwe huis een dartbord opgehangen.. heb ik mooi het nieuwe pleisterwerk verneukt.
Ja dat heb ik ook.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Altijd als darten op de tv komt moet ik toch even een pijltje gooien.
en er dan achterkomen dat het toch wat moeilijker is dan op tv.
Shanghai vond ik nog wel leuk. 50% kans namelijk dat je een getal hoger dan 10 gooitquote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]ik ken het.
Vorige keer had een maatje in zijn nieuwe huis een dartbord opgehangen.. heb ik mooi het nieuwe pleisterwerk verneukt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |