vrouwenquote:Op maandag 30 december 2013 15:15 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Gewoon vragen, stel dat ze het een goed idee vinden. Zijn het trouwens mannen of vrouwen?
Serie verkrachter in wording ditquote:Op maandag 30 december 2013 15:11 schreef rody76 het volgende:
Bij twee klasgenoten heb ik vaak de fantasie om breathplay te doen. Het vervelende is dat je dit moeilijk kan vragen. Wanneer, of in welke situatie zou dat wel kunnen?
quote:Op maandag 30 december 2013 15:13 schreef erikkll het volgende:
Bij 2 klasgenoten? Ik zou dat niet zomaar bij een klasgenoot vragen nee
Niet vragen, gewoon doen toch. De verrassing is het leukst.quote:Op maandag 30 december 2013 15:13 schreef erikkll het volgende:
Bij 2 klasgenoten? Ik zou dat niet zomaar bij een klasgenoot vragen nee
Tenzij ze boos wordenquote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet vragen, gewoon doen toch. De verrassing is het leukst.
Holy F.quote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
http://www.samarium.nl/si(...)-a-m/breathplay.html
wasknijper op de neus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:59 schreef Ambicioso het volgende:
Tijdens een verkrachtingssituatie lijkt me dit wel kunnen.
Heb die pagina even gelezen, maar hoe bizar is dat :Squote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
http://www.samarium.nl/si(...)-a-m/breathplay.html
Als top ongetwijfeld maar naar iemand die dit wil ondergaan zul je wat langer moeten zoeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:30 schreef JustHappy83 het volgende:
En ga een naar een privehuis. Zullen echt wel prostituees zijn die dit voor een extra centje willen doen!
Het gaat toch om zijn klasgenotes?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:43 schreef JustHappy83 het volgende:
Online vragen, daar zijn toch ook sites voor lijkt me! Als je iets wilt, moet je er ook wat willen doen toch. Met op fok kijken krijgt hij het denk ik niet voor elkaar...
Ja dat is gewoon een vaag verhaal. Mijn idee: Hij heeft wat gezien, en hij wil het. Dat moet je maar meteen voeden want anders weten wij straks allemaal wie die 2 klasgenotes waren omdat hij zijn steeds grotere lust niet bedwang kon houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 04:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gaat toch om zijn klasgenotes?
Niet online dus..
Ik ken ze vijf jaar vrij goedquote:Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
Hoe close ben je met die twee klasgenoten dan? Als je ze amper spreekt zou ik het maar voor je houden. En anders zou ik eerst een move maken om vertrouwd te raken en kijken of ze überhaupt seksueel geïnteresseerd zijn in je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |