Ze maakte een grap natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 14:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tricky of deze versie? Dit was van 9/11
Ja onthoud het nooit zo, alleen Fragile en tsunami (de ramp, niet de plaat)quote:Op maandag 30 december 2013 14:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tricky of deze versie? Dit was van 9/11
quote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze maakte een grap natuurlijk.
En 9/11 was zo'n feest dat we er weer ieder jaar op stemmen?quote:Op maandag 30 december 2013 14:53 schreef FritsFlits het volgende:
383 -- Live - Overcomealleen maar bekend geworden omdat iemand een filmpje had gemaakt voor 911 met dit eronder
ik versta "aai een ovenkom"quote:
Dat gebeurde ookquote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zou van een gebouw springen van dit nummer
Ze zouden eens een ramp voor het Koningslied moeten verzinnen " De dag die je wist die zou komen..."quote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja onthoud het nooit zo, alleen Fragile en tsunami (de ramp, niet de plaat)
Dat mensen dit soort dingen op marktplaats aanbieden.....quote:
Die is er al: het lied zelf.quote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze zouden eens een ramp voor het Koningslied moeten verzinnen " De dag die je wist die zou komen..."
als het er nog stond deed ik hetquote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zou van een gebouw springen van dit nummer
Het uitbrengen van dat lied is al een ramp op zich toch?quote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze zouden eens een ramp voor het Koningslied moeten verzinnen " De dag die je wist die zou komen..."
Er komt wel een andere.quote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als het er nog stond deed ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |