Ik begrijp de verwarring wel hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh kut. Ik dacht dat ik Elan quote xD
Vervelend is dat inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Word je er ook onzeker van? Jij ontsnapt al je problemen sowieso al met alcohol en je sociale leven speelt zich in zijn geheel af op een forum.
Daarom, maar ik krijg 1880 euro WW uitkering, daarvan koop ik drank en dat maakt mijn leven weer een stukje beter.quote:Op maandag 30 december 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Word je er ook onzeker van? Jij ontsnapt al je problemen sowieso al met alcohol en je sociale leven speelt zich in zijn geheel af op een forum.
als je maar weet dat IK het eerste topic van 2014 heb.quote:Op maandag 30 december 2013 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vervelend is dat inderdaad.
Ik ben ook al bezig om mijn 1 januari 0:00 post in elkaar te zetten
jullie ook?
kansloosquote:Op maandag 30 december 2013 14:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
als je maar weet dat IK het eerste topic van 2014 heb.
Die heeft tong80 natuurlijk niemand komt daar tussen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
als je maar weet dat IK het eerste topic van 2014 heb.
Maakt niet uit. Zolang je vader maar de baas van een groot bedrijf is toch.quote:Op maandag 30 december 2013 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom, maar ik krijg 1880 euro WW uitkering, daarvan koop ik drank en dat maakt mijn leven weer een stukje beter.
ben jij een trollquote:Op maandag 30 december 2013 14:57 schreef Elan het volgende:
Overigens moeten we wel stellen: LR die iemand er van beschuldigt dat zijn leven zich louter afspeelt op een forum is wel epic
beidequote:Op maandag 30 december 2013 14:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben jij een troll
of echt zo gestoord
ik ben er nog steeds niet over uit
Je bent te dom om mij te snappen dat is na vandaag wel duidelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 14:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben jij een troll
of echt zo gestoord
ik ben er nog steeds niet over uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |