Morgen claimt Elan weer geen kloon te zijn overigens.quote:Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef Tjacka het volgende:
ik zit hier met een dikke glimlach op mijn gezicht
klopt, ik ben een autistisch mens en ben daarom trots dat ik nog wat op dit forum heb kunnen bereiken.quote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik alle issues van jou zo heb gelezen van de toedracht van je SV tot het feit dat je niet in een auto met manuele versnelling kun rijden omdat je dan overprikkeld raakt denk ik dat je jezelf overschreeuwt op dat vlak maar ik vind het prima.
Nogmaals ik beur nog altijd bijna het dubbele van jou door NIET te werken. Just think about it.
Tjacka is dan zelf ook een clone ik heb zijn oude naam ook al is die niet verbannen voor mij idem dito. Clone is iemand met ban.quote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen claimt Elan weer geen kloon te zijn overigens.
Ja jammer he? Maar ja, komt wel weer.quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
BNW is minder leuk geworden om te lezen op de een of andere manier.
doe er wat aan lavje
ach dat heb je met een bi-polaire stoornis héquote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen claimt Elan weer geen kloon te zijn overigens.
Tjacka wordt wel volwassen met de jaren in tegenstelling tot jij. Na een tijdje hoef je niet meer overal AFCA in te hebben staanquote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is dan zelf ook een clone ik heb zijn oude naam ook al is die niet verbannen voor mij idem dito. Clone is iemand met ban.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jhali niet.
Die moet dat nog leren.
Wie biedt zich aan?
tijd voor een nieuwe 9/11quote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja jammer he? Maar ja, komt wel weer.
En: don't be a stranger.
ik vraag mij wel eens af of jij zelf wel begrijpt wat je postquote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is dan zelf ook een clone ik heb zijn oude naam ook al is die niet verbannen voor mij idem dito. Clone is iemand met ban.
kun jij het haar niet leren?quote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jhali niet.
Die moet dat nog leren.
Wie biedt zich aan?
quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik goed kan pijpen.
hey schatquote:
is goedquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey schat
ik heb net gedoucht, vandaar dat ik even afwezig was.
nu ga ik kleren aantrekken en dan naar de ah
ga je mee?
quote:
Nee kan ik niet.quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun jij het haar niet leren?
heb nog wel wat maatjes die wat kunnen gebruiken
isgoed tot over 10 minutenquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke kom naar de ah bij a-kerkhof in groningen
ik ben daar
Nou, dat zou wel erg zijn als dat er voor nodig isquote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe 9/11
grapjen NSA AIVD
quote:Op maandag 30 december 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel erg zijn als dat er voor nodig is. Het gaat altijd met golven op BNW. Vooral door de weeks is het drukker. Overdag als iedereen geacht wordt te werken
![]()
Bezoekje van jullie VBL'ers wordt ook op prijs gesteld trouwens. Gewoon voor de gezelligheid.
Is leuk. Hoop dat je een beetje een gezellige instructeur hebt.quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Jhali het volgende:
ik heb de 9e mijn eerste rijlesben bang
gewoon exameninstructeur pijpen, dan slaag jequote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Jhali het volgende:
Toen ik 20 was wist ik wel wat ik wilde hoorquote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt, ik ben een autistisch mens en ben daarom trots dat ik nog wat op dit forum heb kunnen bereiken.
jij bent ook 10 jaar ouder debiel, just think about it.
damn, was ik nou maar een manquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik goed kan pijpen.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is leuk. Hoop dat je een beetje een gezellige instructeur hebt.
ik zou eerst dus wel een leuke krijgen van een jaar of 25 maar mijn rooster is veranderd dus nu krijg ik een ouwe kerelquote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon exameninstructeur pijpen, dan slaag je
quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Jhali het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen ik 20 was wist ik wel wat ik wilde hoor![]()
Hoefde echt geen 2 maanden bij een werkeloze dertiger van een forum in zijn dm te huilen alvorens ik afsprak met een meisje van een forum.
Jhali is niet zoals jij.quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon exameninstructeur pijpen, dan slaag je
Hij hoeft ook niet lekker te zijnquote:Op maandag 30 december 2013 14:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
ik zou eerst dus wel een leuke krijgen van een jaar of 25 maar mijn rooster is veranderd dus nu krijg ik een ouwe kerelwel aardig, daar niet van
nee eigenlijk maar goed ook dat ik niet die lekkere krijg want dan zou ik me niet kunnen concentrerenquote:Op maandag 30 december 2013 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet lekker te zijn
Srsquote:Op maandag 30 december 2013 14:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee eigenlijk maar goed ook dat ik niet die lekkere krijg want dan zou ik me niet kunnen concentreren
quote:Op maandag 30 december 2013 14:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee eigenlijk maar goed ook dat ik niet die lekkere krijg want dan zou ik me niet kunnen concentreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |