Bij deze opgeslagen in mijn Tjacka dossier. Ik vertrouw je in deze.quote:Op maandag 30 december 2013 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan is het Tjacka denk ik.
Hij ziet er best wel klein geschapen uit. Ik heb met hem te doen.
Ik heb de foto's ook opgeslagen in mijn Tjacka dossier. Dan zitten we samen op één lijn. Dat is fijn.quote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze opgeslagen in mijn Tjacka dossier. Ik vertrouw je in deze.
Wellicht kunnen we wat foto's uitwisselen als je weer in Rotterdam bent. Mijn collectie herbergt toch enkele pareltjes.quote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de foto's ook opgeslagen in mijn Tjacka dossier. Dan zitten we samen op één lijn. Dat is fijn.
Ik heb alleen die twee.quote:Op maandag 30 december 2013 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we wat foto's uitwisselen als je weer in Rotterdam bent. Mijn collectie herbergt toch enkele pareltjes.
Verwijderen heeft geen zin meer ook. Deze komen niet meer van mijn hardeschijf afquote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Ben ik ontdekt.
Ik post nooit meer naaktfoto's wanneer ik dronken ben.
Dan ben je best snel weer nuchter.quote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Ben ik ontdekt.
Ik post nooit meer naaktfoto's wanneer ik dronken ben.
Vandaar.quote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ze vannacht genomen ja. En zat vanochtend nog in mijn natrip.
Dat hele hoofd boeit me niet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoofd niet voor niets achterwege gelaten heahea.
Helaas. Deze kan er dan nog wel bij na al die foto's van wasteland.quote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwijderen heeft geen zin meer ook. Deze komen niet meer van mijn hardeschijf af
En hoi Tjacka. Lukte het nog na 20:00?
Jammer, en ik was nog wel zo goed gehumeurd vandaag. Misschien moet ik weer van Fok! afvluchten net als gister.quote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Helaas. Deze kan er dan nog wel bij na al die foto's van wasteland.
Van je vraag snap ik helemaal niks van.
hey tootquote:
wanneerquote:Op maandag 30 december 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
audities worden verplaatst naar andere datum
waaromquote:Op maandag 30 december 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
audities worden verplaatst naar andere datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |