Hihiquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HihiJipsingboertange, Jipsingboermussel, Emmer-Erfscheidenveen en noem het maar op. Groningen en Drenthe kunnen er wat van
Ik houd een feest met huisgenoten morgen. Ook genoeg wiet & drank.quote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje bij mijn ouders in Gasselternijveenschemond carbid knallen, 's avonds bij broertje beetje vuurwerk afsteken, beetje blowen, zuipen etc.
Ook gezelligquote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik houd een feest met huisgenoten morgen. Ook genoeg wiet & drank.
bitch plz alsof er wat af moet bij jouwquote:Op maandag 30 december 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb zoveel gegeten met kerst, morgen met oud en nieuw ook weer kaasfondue, oliebollen, tapas en heel veel drank![]()
Met nieuwjaar weer gezond gaan eten, gelukkig ben ik niet aangekomenMaar ook niks afgevallen de laatste 2 weken
hahaah rofllol xDXdxcquote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kee-pop meer zo van gay-pop whahaha
Moet je eens in België gaan kijken. Aarschot, Reet, Zolder, Bloempot, Beffe, Buitenland, Erps-Kwerps, Groot en Klein Homo en ga zo maar door.quote:Op maandag 30 december 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HihiJipsingboertange, Jipsingboermussel, Emmer-Erfscheidenveen en noem het maar op. Groningen en Drenthe kunnen er wat van
Ro-ald baasquote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Ro-ald het volgende:
Iedereen alvast gelukkig nieuwjaar behalve FL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |