Dat sowieso idd.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:46 schreef Troeta het volgende:
oh en is hij nu gewoon zindelijk overdag dan? dan toch zonder luier naar de psz? Een psz is daar juist erg mee bezig.
Ga eens met haar naar een chiropractor of osteopaat, of bel een van bovenstaande en leg het eens voor. Op websites staat het meestal niet vermeld omdat er te weinig onderzoek naar is gedaan, in de praktijk zie ik veel resultaten. Er kan heel vaak geholpen worden en meestal is het iets kleins. Iets wat een HA niet ziet.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:17 schreef Lijnloos het volgende:
Zana, wat een goeie vooruitgang! Voor wat betreft winkelen, ik merk bij ons in het dorp juist dat de supermarkten allemaal WEL een wc hebben (waar je ook gebruik van mag maken) en de bibliotheek... dat zijn mijn vaste uitwijkplekkenEn de restaurantjes/eettentjes kan ook wel, mits kleine bijdrage soms. De Hema is wel heel resoluut: Geen plassers! (eikels).
Hier is het nog steeds dik drama... ik weet het echt niet meer en overweeg serieus om gewoon weer vol over te stappen op luiers/luierbroekjes want ik word er echt gek van om 2/3 keer per dag schone kleren aan te moeten trekken en te wassen. Tis nu dik 2 maanden bal en we hebben volgens mij echt alles geprobeerd:
- Negeren (dus gewoon snel schone kleren aan en geen weging aan geven)
- Boos worden
- Belonen bij droge dagen (we hebben geprobeerd te "sparen" voor een lego prinsessenkasteel maar helaas)
- alles er tussenin...
We (zowel wij als meester op school als de meiden op de bso) sturen haar echt regelmatig aar de wc, al is het maar om te proberen of er wat komt maar zelfs als ze net 5 minuten ervoor nog is geweest kan het nog gebeuren dat ze toch weer in haar broek plast.
Nu zit ik in de modus dat ze 's ochtends een onderbroek aan krijgt maar bij het eerste ongelukje gaat er een luierbroekje aan... ik ben het echt een beetje zat hoor. Iemand nog briljante ideeen? Zou je met zoiets naar de huisarts of zo kunnen? Het is gewoon een jaar lang goed gegaan en ineens is het helemaal prut.
Ik kan ook echt geen moment of situatie bedenken waarop of waarom het zou zijn misgegaan... school was al lang en breed begonnen, ook bso, we zijn niet verhuist, er is niemand dood (nou ja, een enkele vis maar die wordt niet eens gemist)...
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:17 schreef Lijnloos het volgende:
Thanks Saffier... die had ik ook nog in mijn achterhoofd inderdaad. Ik heb voor nu een afspraak gemaakt bij de huisarts (assistente vroeg nog even naar gebeurtenissen of spanningen maar was daarna heel simpel, gewoon langskomen!) voor donderdagmiddag. Als daar niks uit komt dan ga ik inderdaad een osteopaat opzoeken.
En wat goed van Y.!!! En ook T komt er wel!
Dat is hier ook hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:03 schreef Lijnloos het volgende:
Wat goed Fannetje!
Echo liet niks afwijkend zien maar beetje volle darmen, dus ondanks dat het poepen heel prima ging toch een receptje voor Lactulose gekregen. Dat hebben we 2 weken gedaan maar het hielp voor geen meter (werd ook niet slechter hoor). T gaat met vlagen goed maar eigenlijk elke dag nog 1-3 ongelukjes... Ik maak me er niet meer druk om en laat het maar los... Ze gaat tegenwoordig zelf verschonen dus dat scheelt alweernu nog aanleren dat ze de natte onderbroek ook in de wasmand mikt in plaats van willekeurig in huis leggen waar ie uitgaat. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |