Het laatste, gelukkig.quote:Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Drie keer toch....of leek het gewoon te lang te duren
Terwijl ik hier in de buurt nog nooit zo weinig hoorde als in de laatste weken van dit jaar, qua vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2013 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is sowieso een propagandaactie aan de gang om vuurwerk eruit te werken
Treurig, die wil om dingen te verbieden.
Dat is wel erg onzin.. ondanks dat ik een hekel heb aan idioten die midden in het jaar nog met vuurwerk spelenquote:Op maandag 30 december 2013 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is sowieso een propagandaactie aan de gang om vuurwerk eruit te werken
Treurig, die wil om dingen te verbieden.
Ik heb er echt niets mee met vuurwerk, maar dat bellen snap ik niet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef NaturalScience het volgende:
Wat een hoop zeurende mensen zijn er toch? Het lijkt wel alsof mensen niets beter meer te doen hebben dan zuur een beetje lopen bellen naar meldpunten voor vuurwerkoverlast.
Wij bellen eigenlijk nooit, maar van de week ging het echt heeel hard en dat waren geen rotjes of strijkers meer. Autoalarmen en alles gingen af. Ook is het hele winkelcentrum alweer vuurwerk veilig gemaakt, alles dichtgetimmerd.quote:Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef NaturalScience het volgende:
Wat een hoop zeurende mensen zijn er toch? Het lijkt wel alsof mensen niets beter meer te doen hebben dan zuur een beetje lopen bellen naar meldpunten voor vuurwerkoverlast.
Het Top2000 cafe is ook gratis, als je 18 euro betaalt voor dat pandquote:Op maandag 30 december 2013 13:03 schreef Dven het volgende:
Gratis voor maar 28 euro per maand. Wat een kutreclame
Toen het er nog wel was stond hij er ook maar één keer in. En voor 2007 al helemaal niet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat Kink FM er niet meer is, a.k.a Spinvis Radio by Kroeske....
Best hoop goede nummersquote:Op maandag 30 december 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Man With The Child In His Eyes Kate Bush
Another 45 Miles Golden Earring
L.A. Woman The Doors
Don't Give Up Peter Gabriel & Kate Bush
Light My Fire The Doors
(I Can't Get No) Satisfaction The Rolling Stones
Proud Mary Ike & Tina Turner
White Rabbit Jefferson Airplane
Love Will Tear Us Apart Joy Division
Dust In The Wind Kansas
Plug In Baby Muse
Lightning Crashes Live
Testament Boudewijn de Groot
The Winner Takes It All ABBA
You Can't Always Get What You Want The Rolling Stones
Jeanny Falco
Under Pressure Queen & David Bowie
Halo Of Flies Alice Cooper
Moet ik missen
Niets moetquote:Op maandag 30 december 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Man With The Child In His Eyes Kate Bush
Another 45 Miles Golden Earring
L.A. Woman The Doors
Don't Give Up Peter Gabriel & Kate Bush
Light My Fire The Doors
(I Can't Get No) Satisfaction The Rolling Stones
Proud Mary Ike & Tina Turner
White Rabbit Jefferson Airplane
Love Will Tear Us Apart Joy Division
Dust In The Wind Kansas
Plug In Baby Muse
Lightning Crashes Live
Testament Boudewijn de Groot
The Winner Takes It All ABBA
You Can't Always Get What You Want The Rolling Stones
Jeanny Falco
Under Pressure Queen & David Bowie
Halo Of Flies Alice Cooper
Moet ik missen
Ja en nog wel meer, Time, One Day Like This heb ik niet genoteerd.quote:
Dit. Oké, ik schrik me constant ongans de tyfus van die knallen maar als het een paar dagen per jaar is kan ik ermee leven.quote:Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef NaturalScience het volgende:
Voor niets gaat de zon opquote:Op maandag 30 december 2013 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het Top2000 cafe is ook gratis, als je 18 euro betaalt voor dat pand
Scheelt ook als je weet wanneer het is..quote:Op maandag 30 december 2013 13:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit. Oké, ik schrik me constant ongans de tyfus van die knallen maar als het een paar dagen per jaar is kan ik ermee leven.
Je hoorde het "nieuws" toch van de week nog dat uit onderzoek zou blijken dat 2/3 van de Nederlands vuurwerk wil verbieden oid? Pure onzin natuurlijk, maar ja, blijkbaar heeft iemand er belang bij als vuurwerk niet meer is toegestaan.quote:
is dat gratis???quote:
Vind het ook niet je van het.quote:Op maandag 30 december 2013 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb weinig met de APP. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Betrutteling van Nederland. Eerst zwarte piet, dan vuurwerk. O ja, de Negerzoen en Joden koek kan ook nietquote:Op maandag 30 december 2013 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoorde het "nieuws" toch van de week nog dat uit onderzoek zou blijken dat 2/3 van de Nederlands vuurwerk wil verbieden oid? Pure onzin natuurlijk, maar ja, blijkbaar heeft iemand er belang bij als vuurwerk niet meer is toegestaan.
oh ik dacht al.quote:
Is toch opgedeeld in 3 delen, men heeft gestemd op dit deelquote:Op maandag 30 december 2013 13:06 schreef NaturalScience het volgende:
DIT NUMMER!!!! zou verdorie gewoon als normale 20 minuten versie uitgezonden moeten worden.
Desondanks ga ik er even van genieten!
Ik vind het wel mooi maar ik vind het saaier dan de Dire Straits. Muzikaal wel beterquote:
Straks met Driekoningen vinden ze het ook beledigend dat er geen koningin tussen zit. Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 30 december 2013 13:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Betrutteling van Nederland. Eerst zwarte piet, dan vuurwerk. O ja, de Negerzoen en Joden koek kan ook niet
5 delenquote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Is toch opgedeeld in 3 delen, men heeft gestemd op dit deel
Pasen...alle konijnen in protest omdat ze met die eieren moeten zeulen zonder ARBOquote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Straks met Driekoningen vinden ze het ook beledigend dat er geen koningin tussen zit. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ik ben wel van mening dat als je al dat geld bij elkaar neemt per gemeente en er 1 plek proffesioneel vuurwerk voor laat afsteken het mooier is dan jezelf kan maken op je eigen vierkante meter op straat.quote:Op maandag 30 december 2013 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoorde het "nieuws" toch van de week nog dat uit onderzoek zou blijken dat 2/3 van de Nederlands vuurwerk wil verbieden oid? Pure onzin natuurlijk, maar ja, blijkbaar heeft iemand er belang bij als vuurwerk niet meer is toegestaan.
Naar Walibiquote:Op maandag 30 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Efteling eigenlijk heen?
Vind het echt vreselijk dat er Nederlandse tradities zo om zeep worden geholpen. Al vind ik wel dat vuurwerk scherper in de gaten gehouden mag worden BUITEN oud en nieuw omquote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Straks met Driekoningen vinden ze het ook beledigend dat er geen koningin tussen zit. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ik las Elfletterigquote:Op maandag 30 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Efteling eigenlijk heen?
Dat zal best, maar is het leuker? Nee.quote:Op maandag 30 december 2013 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat als je al dat geld bij elkaar neemt per gemeente en er 1 plek proffesioneel vuurwerk voor laat afsteken het mooier is dan jezelf kan maken op je eigen vierkante meter op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |