Dat nummer komt me echt de strot uit, verder heeft ze best leuke liedjes voor zo af en toe.quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen Katie Melua. Schijnt wel een aardig zangeresje te zijn en een leuk meisje maar ik heb er niks mee.
Nooit meer...hangt een foto bij de douanequote:
Ze had een mooi nummer, maar ben die al weer vergetenquote:Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat nummer komt me echt de strot uit, verder heeft ze best leuke liedjes voor zo af en toe.
Maar die klote fietsen, het liefst zou ik ze allemaal lekprikken
Je wilt niet weten wat haar hoogste positie was met dat nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat nummer komt me echt de strot uit, verder heeft ze best leuke liedjes voor zo af en toe.
Koefnoen had er toen wel een mooie parodie opquote:Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat 10miljon bycicles in Beijing is één van de minste nummers van haar. Ze heeft echt prachtige nummers gemaakt die helaas niet de top2000 hebben gehaald. Het is echt bizar dat één van haar minst goede nummers zo populair is geworden.quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen Katie Melua. Schijnt wel een aardig zangeresje te zijn en een leuk meisje maar ik heb er niks mee.
Ja heel hoog, weet niet meer precies wat.quote:Op maandag 30 december 2013 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat haar hoogste positie was met dat nummer.
quote:Yusuf Islam, geboren als Stephen Demetre Georgiou, beter bekend als Cat Stevens.
Hormonen hebben soms een grote invloed denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat haar hoogste positie was met dat nummer.
Uit mijn hoofd... 23quote:Op maandag 30 december 2013 12:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja heel hoog, weet niet meer precies wat.
quote:
Of over de coverquote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef Terreros85 het volgende:
De cover van Johnny Cash is ook fantastisch
Jij leest ook tot zover terugquote:
Hij veranderde nogal eens van naam, ja. Maar deze voert hij alweer 35 jaar.quote:
van Boyzone...neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |