Hoe kom je bij 8 uur voordat de diff omhooggaat?quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Scrypt, maar als je op vakantie bent zou ik er niet aan beginnen, je moet er bovenop zitten @ launch. Veel pools zullen weer sneuvelen. En je hebt 8 uur de tijd vanaf de launch, daarna gaat de diff omhoog.
Heel simpel, gewoon de 2de pool erachter zetten:quote:Op maandag 30 december 2013 12:56 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe je een backup pool in je bat zet ?
quote:-o stratum+tcp://loteu.nut2pools.com:5595 -u hipstacoin.2 -p x -o lotus.nut2pools.com:5595 -u hipstacoin.2 -p x
Quote from: Pythonideus on Today at 10:01:24 AMquote:Op maandag 30 december 2013 12:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar die is zeker nog niet open. Ik wil om 7u eigenlijk alleen op een bat file te hoeven drukken.Met het bedrijf hebben we een verlate kerstborrel om 6u.
Mooi zo. Hackshard it is.quote:Op maandag 30 december 2013 13:28 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Quote from: Pythonideus on Today at 10:01:24 AM
Get ready for launch by pre-registering at http://moon.hackshard.com/ ! We will be available at launch!
Die zouden wel dus open moeten zijn hoor!
Hackshard!quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Maxbet het volgende:
Hmm HackShard of Notnull? Wat doen jullie?
pizza kopen ervan vanavond ;-)quote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef kthxbye het volgende:
Zo. De laatste 625 CAT gedumpt, en al mijn LOT ook verkocht op Cryptsy. Opruiming en op naar de volgende coins!
quote:
Hackshard it is, team Fok! is presentquote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
+1 Hackshard is lief voor me geweest met veel coins
Vergeet niet gelijk te registreren, vorige keren hebben ze op gegeven moment de registraties gestopt omdat het te druk werd.quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Hackshard it is, team Fok! is present
Al gedaanquote:Op maandag 30 december 2013 14:23 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Vergeet niet gelijk te registreren, vorige keren hebben ze op gegeven moment de registraties gestopt omdat het te druk werd.
Hackshard met notnull als backup.quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Maxbet het volgende:
Hackshardquote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Maxbet het volgende:
Heeft wel iets meer opgebracht dan een pizzatje!quote:Op maandag 30 december 2013 14:17 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
pizza kopen ervan vanavond ;-)
Dat bedoel ik, pizzatje kan er wel vanaf ;-)quote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heeft wel iets meer opgebracht dan een pizzatje!Vooral die CAT
Het wordt sowieso iets ongezonds. Snackbar denkikquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, pizzatje kan er wel vanaf ;-)
quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Nee, weet je wat, fuck it! Goed idee. Mijn eerste Thuisbezorgd bestellen met BTCquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
EAC zou ik mee wachten tot cryptsy ermee komt.quote:Op maandag 30 december 2013 14:36 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Het wordt sowieso iets ongezonds. Snackbar denkik
Ik zit te twijfelen inderdaad of ik niet eens wat EAC ga verkopen. Kijkende naar CAT neemt de value van coins nou ookweer niet zo'n extra boost als ze al op CoinedUp hebben gestaan en dan op Cryptsy komen..
Quote voor 2015quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[..]
Nee, weet je wat, fuck it! Goed idee. Mijn eerste Thuisbezorgd bestellen met BTC
Ik heb ook veel EAC. Twijfel ook om 50/50 ervan eruit te gooien, leverd veel op nu. Maar, het is wel een munt die volgens mij niet alleen voor pump en dump is en best op lange termijn meer waard kan worden. Twijfel Twijfel...quote:Op maandag 30 december 2013 14:36 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Het wordt sowieso iets ongezonds. Snackbar denkik
Ik zit te twijfelen inderdaad of ik niet eens wat EAC ga verkopen. Kijkende naar CAT neemt de value van coins nou ookweer niet zo'n extra boost als ze al op CoinedUp hebben gestaan en dan op Cryptsy komen..
Holden!quote:Op maandag 30 december 2013 14:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik heb ook veel EAC. Twijfel ook om 50/50 ervan eruit te gooien, leverd veel op nu. Maar, het is wel een munt die volgens mij niet alleen voor pump en dump is en best op lange termijn meer waard kan worden. Twijfel Twijfel...
Wil eigenlijk eerst de half miljoen EAC halen en dan pas denken over verkopen, maar met de huidige diff gaat dat niet zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |