Ik klaag niet graag!quote:Op maandag 30 december 2013 20:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat klopt
https://bitcointalk.org/index.php?topic=389403.940
Ga daar maar klagen
Hey ik zit weer bij je, maar volgens mij klopt de payout nog niet helemaal of wel? Als ie gewoon achterloopt op de werkelijkheid dan blijf ik wel maar andres ga ik bailen nu t nog kanquote:Op maandag 30 december 2013 20:11 schreef KOiNFiSH het volgende:
Moet je voor de grap eens op IRC komen..
Dat is hard gegaan gekquote:Op maandag 30 december 2013 20:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
ok. party is over... diff is nu 16
hoe dan. Zo snel?quote:Op maandag 30 december 2013 20:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
ok. party is over... diff is nu 16
Waarom staat er bou jouw pool dat ik ltc aan het minen ben?quote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef KOiNFiSH het volgende:
Bij een van de grote pools: multipool / moon.cryptohashery.com
Ja als je een van de eerste bent op 1 diff dan gaat het hard.quote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef peterselieplukkker het volgende:
400k hiero.. mazzel met hashery
Was mazzel, pc viel plat en toen stond die nog als enige open maar kon niet bekijken voordat monitor eraan zat....:Dquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja als je een van de eerste bent op 1 diff dan gaat het hard.
@#$%^&*(), ik loop ook een half uurtje te minen, heb nog geen munt. CHOOO CHOOO, boot gemist.quote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef kthxbye het volgende:
Wat een bizarre launch weer. Ik heb in totaal nu zo'n >200K coins al, zo mooi zijn als het nu zo moeilijk is om te minen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |