En het uiteindelijk schoppen tot een adelijke titel.quote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef cafca het volgende:
Status Quo, geweldige band. 50 jaar lang zalen vol krijgen met hetzelfde nummer in verschillende uitvoeringen
The Who?quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet kent. Ik kan me niet voorstellen dat er überhaupt een nummer van The Beatles is dat iemand niet kent
Je zult wel te jong zijn. Maar Status Quo is wel een legendarisch band, en dit is zo'n beetje hun bekendste nummer. Stond vroeger altijd in de top 20 allertijdenquote:
Ik vind Rabbering wel een goede smaak hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met de middag....
EkdomRabbering
en op vrijdag Claudia
![]()
Daarentegen op vrijdag Rob Stenders![]()
![]()
Hij heeft wel vaker ingevallenquote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Michiel het op de ochtend gaat doen.
Ik ken wel de band status quo van naamquote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Je zult wel te jong zijn. Maar Status Quo is wel een legendarisch band, en dit is zo'n beetje hun bekendste nummer. Stond vroeger altijd in de top 20 allertijden
Ook zo'n mooi nummerquote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Double A side, samen met Strawberry Fields. Wat ontzettend goed
Erg irritant.quote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Rabbering wel een goede smaak hebbenEkdom is irritant tegenwoordig.
oom joop en joke?quote:
Bij Rabbering stoor ik me aan het gebrek aan kennis, en als ie eens iets weet dat ie zichzelf dan zo geweldig vindt en probeert nonchalant over te komenquote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Rabbering wel een goede smaak hebbenEkdom is irritant tegenwoordig.
FIRE. NIET LIKKEN. RRRRRAAAAAARRRR.quote:
Ik heb hem gezien in de Mol, vond hem daar irritant. Verder nooit meegemaakt als DJ want ik heb nooit 3FM op staan. Tijden SR moest ik erg aan hem wennenquote:Op maandag 30 december 2013 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Rabbering stoor ik me aan het gebrek aan kennis, en als ie eens iets weet dat ie zichzelf dan zo geweldig vindt en probeert nonchalant over te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |