Nee, dan ben je gewoon te jongquote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
Ben ik een grite cultuurbarbaar als.ik zeg dat ik dit niet ken?
Whatever You Want lijkt me sowieso wel bekender.quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb op het werk altijd 3FM opstaan, soms zet ik dan toch 's middags mijn eigen speellijst erop. Ben ik er wel even klaar mee.quote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug een werkgever gehad die altijd radio2 aan had staan.
Best te doen, alleen van die zoetsappige muziek krijg je soms jeuk, en je mist 'nieuwe' muziek
quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kom zo op t werk wel weer.
Later allen!
Heeft ook een andere sound dan de 'normale' Beatles nummers. Wel mooiquote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef Sfeermaker het volgende:
430 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Ben je ook Katy Perry-moe?quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb op het werk altijd 3FM opstaan, soms zet ik dan toch 's middags mijn eigen speellijst erop. Ben ik er wel even klaar mee.
pfiew, pak van mn hartquote:
Vooral 3FM moe...quote:Op maandag 30 december 2013 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je ook Katy Perry-moe?
Hij heeft jaren de grenzen opgezocht binnen de autosport, en zal het op de piste blijven waarschijnlijk niet spannend genoeg gevonden hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap al niet waarom iemand gaat skiën, maar dan ook nog off-piste. Beetje geval van eigen schuld, dikke bult wmb.
Ja wst is het nouquote:
Misschien dat als ik hem hoor dat ik het wel kenquote:Op maandag 30 december 2013 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft ook een andere sound dan de 'normale' Beatles nummers. Wel mooi
Volgens mij is het een van de eerste nummers met India-invloeden, waar ze later nog veel meer mee zullen doen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft ook een andere sound dan de 'normale' Beatles nummers. Wel mooi
U2 en OMD ken je toch wel?quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef Sfeermaker het volgende:
442 Status Quo - Roll Over Lay Down![]()
441 The Beatles - Penny Lane![]()
440 Santana - Black Magic Woman![]()
439 Neil Diamond - I Am... I Said![]()
438 U2 - All I Want Is You![]()
437 Adele - Chasing Pavements![]()
436 Europe - The Final Countdown![]()
435 Ilse DeLange - So Incredible![]()
434 Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall![]()
433 Whitney Houston - I Will Always Love You![]()
432 OMD - Joan Of Arc (Maid Of Orleans)![]()
431 Billy Joel - She's Always A Woman To Me![]()
430 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Ik vind het het laatste jaar steeds minder worden.quote:
Dat zal idd het geval zijn...quote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft jaren de grenzen opgezocht binnen de autosport, en zal het op de piste blijven waarschijnlijk niet spannend genoeg gevonden hebben
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet kent. Ik kan me niet voorstellen dat er überhaupt een nummer van The Beatles is dat iemand niet kentquote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Misschien dat als ik hem hoor dat ik het wel ken
Ik heb vooral moeite met de middag....quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het het laatste jaar steeds minder worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |