Je krijgt het meisje wel uit Kroatië, maar Kroätie niet uit het meisje.quote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef cafca het volgende:
Wat heeft die Tietiana Simic toch een ongelofelijk irritante k*tstem
Kan nooit dezelfde sfeer hebben op een zaterdagmiddag in plaats van 4 avonden door de weeksquote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaat in het nieuwe jaar verder op Radio 5 Nostalgia, maar of het ook hetzelfde gaat worden is de vraag.
Ik vanzelfsprekend dus ookquote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee, ik luister ook 51 weken per jaar 3FM
tja, iedereen dénkt altijd dat ik zo lief benquote:
Mooi, van de radio en tv afquote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Je krijgt het meisje wel uit Kroatië, maar Kroätie niet uit het meisje.
En waarschijnlijk ook nog zonder Stasse?quote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan nooit dezelfde sfeer hebben op een zaterdagmiddag in plaats van 4 avonden door de weeks
Ik heb een paar jaar terug een werkgever gehad die altijd radio2 aan had staan.quote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb veel Theater vh Sentiment beluisterd tot het stopte op Radio2
Ow. Nooit gedacht.quote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
tja, iedereen dénkt altijd dat ik zo lief ben
Ja volgens mij welquote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook nog zonder Stasse?
quote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Je krijgt het meisje wel uit Kroatië, maar Kroätie niet uit het meisje.
Ik ontdekte juist veel onbekende nummersquote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug een werkgever gehad die altijd radio2 aan had staan.
Best te doen, alleen van die zoetsappige muziek krijg je soms jeuk, en je mist 'nieuwe' muziek
Klopt, ik ben ookmobiel nuquote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ow. Nooit gedacht.
Hmz mobiel fokken blijft bagger.
Radio 2 al een onderzoek gedaan hoeveel 3FM luisteraars ze een weekje op bezoek hebben?quote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vanzelfsprekend dus ook
Kom zo op t werk wel weer.quote:
West Friesland zekerquote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
Ben ik een grite cultuurbarbaar als.ik zeg dat ik dit niet ken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |