Tja, ik was wel altijd bezig met wie gaan er in en wanneer wordt dat bekend gemaakt, op welke dag gaan ze in het huis, wie zijn de slaapgasten? Dit jaar dus niet gehad.quote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je ook?
Ik spring er ook pas in zodra het begint
Ik kijk meer uit naar de T2000
Ik ook..quote:
quote:
Feit is dat ie al een dag aan het aftakelen is, dus helemaal goed zal het waarschijnlijk nooit meer wordenquote:
Ik ook niet. En ik ga ook niet overstappen, denk ik. Ik heb wel een paar vergeleken, maar ik ben toch wel blij met onze huidige zorgverzekeraar.quote:
Het blijft off-piste skiën. Met de daarbij behorende risico's.quote:
Ruzie?quote:
Ik luister 51 weken per jaar 3FM, dus krijg het allemaal wel mee, maar echt boeien doet het me nietquote:Op maandag 30 december 2013 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ik was wel altijd bezig met wie gaan er in en wanneer wordt dat bekend gemaakt, op welke dag gaan ze in het huis, wie zijn de slaapgasten? Dit jaar dus niet gehad.
Ik heb veel Theater vh Sentiment beluisterd tot het stopte op Radio2quote:Op maandag 30 december 2013 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister 51 weken per jaar 3FM, dus krijg het allemaal wel mee, maar echt boeien doet het me niet
Hee, ik luister ook 51 weken per jaar 3FMquote:Op maandag 30 december 2013 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister 51 weken per jaar 3FM, dus krijg het allemaal wel mee, maar echt boeien doet het me niet
Ja met tatjanaquote:
Echt hequote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef cafca het volgende:
Wat heeft die Tietiana Simic toch een ongelofelijk irritante k*tstem
Ja, vind ik ook knapquote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Voor iemand die niets te zeggen heeft post je behoorlijk veel
Naja zeg....quote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja met tatjana![]()
Hou je hou je hou je kop nou
Ja dat zeg ikquote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef cafca het volgende:
Wat heeft die Tietiana Simic toch een ongelofelijk irritante k*tstem
Gaat in het nieuwe jaar verder op Radio 5 Nostalgia, maar of het ook hetzelfde gaat worden is de vraag.quote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb veel Theater vh Sentiment beluisterd tot het stopte op Radio2
Hmm… ik had nog niet gelezen dat het om off-piste gingquote:Op maandag 30 december 2013 10:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het blijft off-piste skiën. Met de daarbij behorende risico's.
Maar goed, hopelijk kan hij het navertellen, en is die persco er alleen om een update te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |