Maar ik wil hard mee kunnen blèren en ik.vertrek altijd tr laat dus moet hard fietsenquote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mobiele radio meenemen, kei hard aanzetten
Vergelijk het met T2000, alleen meer beleving op de cam, en minder goede muziekquote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Serious Request gezien of gehoord. Ik negeer dat soort shit altijd
Ik vind het nooit erg dat SR stopt want dan begint de Top.quote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig jaar vond ik het jammer dat SR was gestopt. Niet jaar niet eens gemist toen ze het huis uit waren
Wat voor muziek draaiden ze? Golden Brown, Drop It Like It's Hot, Smells Like Teen Spirit?quote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij pas het eerste jaar dat het om shit draaide...
Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2013 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nooit erg dat SR stopt want dan begint de Top.
Dat inderdaad. Ik was er vooraf ook helemaal niet mee bezig.quote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig jaar vond ik het jammer dat SR was gestopt. Niet jaar niet eens gemist toen ze het huis uit waren
Als je 6 dagen lang live heb het huis hebt gezien is dat cafe een afknapperquote:Op maandag 30 december 2013 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nooit erg dat SR stopt want dan begint de Top.
quote:Op maandag 30 december 2013 10:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaiden ze? Golden Brown, Drop It Like It's Hot, Smells Like Teen Spirit?
Beetje dom ook wel, maar goed, hopelijk overleeft hij dit Frisootje wel.quote:
Gemistquote:
Waarom zou je ook?quote:Op maandag 30 december 2013 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik was er vooraf ook helemaal niet mee bezig.
Met de Top vind ik een leukere sfeer op FOK! en vind ik gewoon leuker om te volgen. Ik kijk SR ook niet, ik luister meestal.quote:Op maandag 30 december 2013 10:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je 6 dagen lang live heb het huis hebt gezien is dat cafe een afknapperMaar dat ik heb al 2 jaar niet meer
11.00 persco.quote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
GemistVolgens de FP nog steeds zelfde situatie?
Hoezo dom?quote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Beetje dom ook wel, maar goed, hopelijk overleeft hij dit Frisootje wel.
Over een uur persconferentiequote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
GemistVolgens de FP nog steeds zelfde situatie?
quote:
Ik denk dat het niet goed aflooptquote:Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Heb een hekel als ze dat soort dingen aankondigen.. ben benieuwd
Yeah! Rust!quote:
Maar staat 'Over de muur' niet op dezelfde LP als "Over 100 zijn we allemaal dood, en jij ook"quote:Op maandag 30 december 2013 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Even googelen scheelt al. 99 luftballons is opgenomen in 82. Over de muur in 84.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |