Dan gaan mensen uit medeleven misschien meer geven.quote:Op maandag 30 december 2013 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde van het "niet eten" ook niet meer zo goed.
Tudududuuuuuquote:Op maandag 30 december 2013 09:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe zuur ben je als je niet eens kunt lachen om The Final Countdown
Zal beter klinken dan deze uitvoering, geef toequote:
Zelfde status bijna als Musicquote:Op maandag 30 december 2013 09:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk dat dat inmiddels niet meer het geval is.quote:Op maandag 30 december 2013 09:54 schreef female81 het volgende:
[..]
Dan gaan mensen uit medeleven misschien meer geven.
Geloof er niets vanquote:Op maandag 30 december 2013 09:54 schreef female81 het volgende:
[..]
Dan gaan mensen uit medeleven misschien meer geven.
dan maar zuurquote:Op maandag 30 december 2013 09:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Even googelen scheelt al. 99 luftballons is opgenomen in 82. Over de muur in 84.quote:Op maandag 30 december 2013 09:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat ik mij nog steeds afvraag bij ´Over de Muur´is: "Was dit nummer nu eerder of later gemaakt dan '99 luftballons'![]()
Met andere woorden, het scheelt wel in mijn beoordeling of het nummer is afgeleid van Nena's nummer, of dat de tekst daarvoor al was gemaakt.
waar gaat het over?quote:Op maandag 30 december 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het 'niet eten' inderdaad weinig extra oplevert.
Mobiele radio meenemen, kei hard aanzettenquote:Op maandag 30 december 2013 09:56 schreef essnhills het volgende:
Ahhh als billy joel net she's always a woman komt zit ik op de fiets
Heb er ook helemaal niks van meegekregen.quote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Serious Request gezien of gehoord. Ik negeer dat soort shit altijd
Ik pleit voor onbeperkt McDonalds volgend jaarquote:Op maandag 30 december 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het 'niet eten' inderdaad weinig extra oplevert.
Die van afgelopen jaar had ik ook het liefst genegeerdquote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Serious Request gezien of gehoord. Ik negeer dat soort shit altijd
SRquote:
Ik ook, voor zover als het kan, maar je krijgt er altijd wel wát van mee. Sowieso kan ik m'n vertrouwde internetzenders niet meer beluisteren zodra ik de deur uit stap, en dan wordt het nog weleens 3FM.quote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
volgens mij pas het eerste jaar dat het om shit draaide...quote:Op maandag 30 december 2013 09:57 schreef Tijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |