van een.baby?quote:
Hahaha, dat zijn de leukste ja. Heb wel eens gehad dat ik dan met Soundhound ging zoeken en vond ik het achteraf toch nog slechtquote:Op maandag 30 december 2013 09:30 schreef essnhills het volgende:
I had mijn radio heel zachtjes aan staan vannacht, en ik ben en aantal.keer wakker grworden dat ik dacht 'hey, goed nummer' en daarna weer in slaa gevallen. Geen idee meer welke nummers
ja, daar hebben we dus niks aanquote:Op maandag 30 december 2013 09:30 schreef essnhills het volgende:
I had mijn radio heel zachtjes aan staan vannacht, en ik ben en aantal.keer wakker grworden dat ik dacht 'hey, goed nummer' en daarna weer in slaa gevallen. Geen idee meer welke nummers
Nee ik ook nietquote:Op maandag 30 december 2013 09:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, daar hebben we dus niks aan
Je hebt toch niet Claudia de Breij gemist hequote:Op maandag 30 december 2013 09:30 schreef essnhills het volgende:
O ja, 6.50 op of zoquote:Op maandag 30 december 2013 09:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moest toch werken/balansen? Oh jee oh jee.
Sterkte met die van je af te spoelenquote:
ja heuj ik moet gewoon werken vandaag hoor :}wquote:Op maandag 30 december 2013 09:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Je hebt toch niet Claudia de Breij gemist he
Nee, ik volg weinig Fok en Fokkers rest van het jaarquote:
Golden showerrrrrrquote:Op maandag 30 december 2013 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Kom als de wind die je voelt, en de regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |