Maakt mij niets uit D. Als jij een mayo-fettish hebt moet je dat alleen niet hier vertellenquote:Op maandag 30 december 2013 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu, op mijn witte bolletje
Nee, niet mijn hoofd![]()
quote:
Ja, dat is ook wel een goeiequote:
Geen zorgen, zoiets post ik altijd met mijn kloonquote:Op maandag 30 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit D. Als jij een mayo-fettish hebt moet je dat alleen niet hier vertellen
Dubbel D?quote:Op maandag 30 december 2013 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, zoiets post ik altijd met mijn kloon
Moet je je voorstellen, Phil Collins als drummer van de Beatles...quote:Op maandag 30 december 2013 09:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Haters gonna hate, Phil Collins is gewoon hartstikke goed.
Vraag het De Heer je weet welk antwoord in ieder geval fout isquote:Op maandag 30 december 2013 09:27 schreef TLC het volgende:
Zou dat het enige gospelnummer zijn in de Top 2000
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 december 2013 09:27 schreef TLC het volgende:
Ik zat al te zoeken naar Oh Happy Day van de Edwin Hawkins Singers, maar dat is er al jaren uit.quote:Op maandag 30 december 2013 09:27 schreef TLC het volgende:
Lay Down staat er nog inquote:Op maandag 30 december 2013 09:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken naar Oh Happy Day van de Edwin Hawkins Singers, maar dat is er al jaren uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |