Goh.quote:Op maandag 30 december 2013 09:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit zal de drie en een halve minuut-versie eerder zijn. De singleversie dus.
Ja voordat de belasting wordt ingevoerd nog even snel rijdenquote:Op maandag 30 december 2013 09:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit zal de drie en een halve minuut-versie eerder zijn. De singleversie dus.
Snel rijdenquote:Op maandag 30 december 2013 09:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja voordat de belasting wordt ingevoerd nog even snel rijden
Voor 1975 behoorlijk ja.quote:Op maandag 30 december 2013 09:14 schreef Cee het volgende:
En dan zeggen ze dat The Script nietszeggende liedjes maakt. Of was dit destijds revolutionair?
Dit vergelijken met The Scriptquote:Op maandag 30 december 2013 09:14 schreef Cee het volgende:
En dan zeggen ze dat The Script nietszeggende liedjes maakt. Of was dit destijds revolutionair?
*vluchtquote:Op maandag 30 december 2013 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
Tot zo ver de snelweg, nu weer een afslag
Ik vind Autobahn als single ook vrij kut..quote:Op maandag 30 december 2013 09:14 schreef Cee het volgende:
Tranentrekkertje hoorquote:
Ik heb nog liever De Weg.quote:Op maandag 30 december 2013 09:16 schreef laxus13 het volgende:
Ah dit vind ik wel een mooie van Guus
Ik vind zijn muziek een beetje te veel zijn best doen daarvoorquote:
Mwah.quote:Op maandag 30 december 2013 09:16 schreef laxus13 het volgende:
Ah dit vind ik wel een mooie van Guus
Die zitten meestal ergens tussen 120 en 60quote:Op maandag 30 december 2013 09:16 schreef Ferdo het volgende:
Hallo, ik zei eerder al: dit zijn níet de Gouden Uren!
Laten we trouwens hopen dat het kind van Gers nooit muziek gaat makenquote:Op maandag 30 december 2013 09:16 schreef Ferdo het volgende:
Hallo, ik zei eerder al: dit zijn níet de Gouden Uren!
Lezen.quote:
Die maakt wel meteen een gouden plaat, hoeveel er ook van verkocht worden.quote:Op maandag 30 december 2013 09:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Laten we trouwens hopen dat het kind van Gers nooit muziek gaat maken
Nou ja het was het begin van de Electro muziek dus, maar je moet ook de 22 minuten versie pakken ipv de single edit.quote:Op maandag 30 december 2013 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Lezen.
Ik vergelijk dit niet met The Script, ik zeg dat The Script wordt gezien als simpele kutmuziek en rijden rijden rijden op de autoweg is dan ineens geniaal. Het zal wel.
Dit ja. De single edit vind ik ook geen klote aan..quote:Op maandag 30 december 2013 09:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nou ja het was het begin van de Electro muziek dus, maar je moet ook de 22 minuten versie pakken ipv de single edit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |