Nou nou nouquote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou dat kutjoch ook op de bank zetten.
Ik snap ook niet waarom CR7, Messi en Ribery nog denken dat ze kans maken op beste speler van de wereld...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Timmy Simons is zo'n speler die je als eerste opschrijft op het wedstrijdformulier. Daar bouw je dan je team omheen.
Allemaal vriendjespolitiek. Allemaal Blatter.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom CR7, Messi en Ribery nog denken dat ze kans maken op beste speler van de wereld...
Ik ga er vanuit dat er minstens zoveel ironie in jouw post zit als in die van mijquote:Op zondag 12 januari 2014 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Heerlijk spelertje, Arsenal zou hem moeten halen.
Ik ben serieus hoor. Dat jij dat niet was had ik overigens wel door.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er minstens zoveel ironie in jouw post zit als in die van mij
Dat kun je wel afleren. Het is gewoon een klasbak verder.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Echt? Wil je zo'n vieze diver bij Arsenal zien
Ja, van wat ik er van heb gezien goeie speler ja. Alleen nu als zo'n vervelend mannetjequote:Op zondag 12 januari 2014 00:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kun je wel afleren. Het is gewoon een klasbak verder.
Ah, die kan ballen hoor. Ohwwwquote:Op zondag 12 januari 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goeie genade, die dekselse Januzaj, wat een klasbak hohohooo
#moyesinquote:Op zondag 12 januari 2014 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat het tegen Swansea moet, maar wel mooi dat ze weer even winnen.
met een griffelquote:Op zondag 12 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een granaat gaat die er in. Achttien karaat. Werkelijk schitterend. Een tien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |