SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 23:45:11 ]
Saaierdquote:Op zondag 29 december 2013 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Steek het geld meteen in fik.Nee, wordt toch een tas denk ik.
Veel succes wanneer je dalijk een vriendin krijgt eyquote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Saaierd. Koop een tas en steek daar de echte cadeau in. Een bruikbaar nagemaakt hart van een 3d-printer, inclusief echt bloed. En moet gemaakt zijn van jouw DNA.
Echt hequote:Op zondag 29 december 2013 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel succes wanneer je dalijk een vriendin krijgt ey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een vinger met een ring eromheen en zeg dat het veel moeite kostte om deze te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:46 schreef Che_ het volgende:
Geef haar een doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje in doosje.. zeg maar 20 dozen verder. En dan een ring in een doosje.
Niet mee eens.quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Syl, je had hier beter janken om niets van kunnen maken als TT.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel succes wanneer je dalijk een vriendin krijgt ey
Evde kalmis, bana laf sokuyorlarquote:
Maak daar maar minstens een weekend van. Heen en terug reizen meegerekend en dan nog gaan winkelen voor die paar uurtjes, dan raak je aardig uitgeput.quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef groenappeltje20 het volgende:
Een dagje Parijs, om te kunnen shoppen
Ken ik niet.quote:Op zondag 29 december 2013 23:50 schreef Che_ het volgende:
Dat irritante gevoel als je voeten onder deken uit komen
Oke man.quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Heb je neefjes en nichtjes? Zoja, hoe is jouw band met hen? Ik zou werkelijk alles voor hen over hebben. Zoals ik in de vorige delen ook heb aangegeven, zij zijn de enige reden dat ik nog contact heb met familie.
Maar goed, genoeg over dit onderwerp als je het niet erg vindt.
Of 3 dagen, kan ookquote:Op zondag 29 december 2013 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maak daar maar minstens een weekend van. Heen en terug reizen meegerekend en dan nog gaan winkelen voor die paar uurtjes, dan raak je aardig uitgeput.
Stap je zo overheen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
1.72 is moeilijk in te schatten voor mij. Alles onder 1.85 eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |